Primăvara începe cu Armonia Dulcesol în colaborare cu RedSem Communication

Primăvara începe cu Armonia Dulcesol în colaborare cu RedSem Communication

Începutul lunii martie aduce vești dulci pentru gurmanzi. Gama Armonia Dulcesol, proaspăt lansată pe piața din România, a fost promovată printr-o campanie de sampling desfășurată cu succes de personalul RedSem Communication. Produsele au fost distribuite de firma Sunrise Arin distribution și puse în valoare de promoterii agenției.

Evenimentele de degustare au avut loc în magazinele cash and carry din București și Piatra Neamț, unde consumatorii au avut ocazia să descopere savoarea autentică și calitatea produselor. Cu un mix perfect între tradiție și inovație, gama aduce în prim-plan gusturi rafinate, ideale pentru orice moment al zilei.

Promoterii RedSem au avut grijă ca fiecare detaliu să fie îndeplinit cu profesionalism și au venit în sprijinul clienților care și-au dorit să încerce dulciurile. Campania s-a bucurat de succes și a contribuit la vizibilitatea produselor, lucru pe care îl subliniază și Fatih Yangirkan, director general al companiei:

Colaborarea cu Redsem a decurs foarte bine, comunicarea a fost excelentă. Promoterii au fost mereu atenți la detalii și flexibili în ceea ce privește implementarea deciziilor de moment. Am apreciat în mod deosebit capacitatea lor de a găsi soluții situațiilor apărute. Agenția RedSem ne-a ajutat să ne poziționăm ca un brand de încredere în fața audienței. Recomandăm cu încredere!"

Parteneriatul încheiat demonstrează încă o dată impactul pe care îl pot avea campaniile BTL asupra reputației companiei, dar și a ratei de vânzare.

"Promoterii noștri au luat parte la o inițiativă amplă de degustare a noilor produse din gama Armonia Dulcesol. Imediat cum au intrat în recepția magazinelor cash and carry, mostrele au fost prezentate în fața publicului de către echipa noastră. Zâmbitor și atent la cerințele clienților, personalul nostru a reușit să prezinte toate informațiile de care audiența a avut nevoie pentru a face o achiziție ulterioară degustării. Experiențele personalizate sunt foarte importante, mai ales acum, când publicul e din ce în ce mai sceptic. 73% dintre consumatori sunt determinați să încerce un produs sau un brand nou atunci când li se oferă o mostră gratuită. Așadar, implementarea unei campanii BTL e mai relevantă ca niciodată în momentul de față", a declarat Bianca Rusu-Moise, HR manager la RedSem Communication.

Cu peste 5 ani experiență în domeniul publicității, RedSem este o agenție specializată atât în servicii SEO, realizare website, social media și copywriting, cât și în recrutare de personal. Îndrumată de sloganul Business people without office clothes, dar și dornică să depășească așteptările clienților, echipa asigură resursa necesară pentru o gamă variată de evenimente BTL - de la petreceri private și activări de brand până la târguri și conferințe de business. Oferta include hostesse, helperi, team leaderi, brand ambasadori, modele și consultanți farmaceutici.

Parteneriatele încheiate de-a lungul timpului au vizat atât zona corporate, cât și cea in store sau de festival. De fiecare dată reușita a avut la bază principiile cheie ale agenției RedSem - profesionalism, creativitate și deschidere. Printre clienții din sfera BTL se numără - Ivatherm, Sesderma, Promenada Mall Craiova, Iulius Mall Iași, Minus417, Armonia Dulcesol, Evapify, Flonq, Elfbar, Râmnicu Vâlcea Shopping Center, Mozzart Bet, Nuxe, Cineplexx - activare host pentru Ziua Îndrăgostiților în campania Găsește spionul Argylle, APIA și Camera de Comerț România-Elveția.

Armonia Dulcesol este o companie specializată în furnizarea unei selecții variate de dulciuri - de la napolitane și bomboane până la prăjituri și cornuri. Produsele comercializate sunt vândute clienților angro și impresionează prin calitatea ingredientelor și gustul inconfundabil.

Echipa Dulcesol își ia angajamentul pentru a oferi clienților din domeniul agroalimentar produse de înaltă calitate, la un preț corect și competitiv. De asemenea, își asumă obiectivul de a deveni lideri de piață și de a stabili relații durabile cu partenerii de business. Corectitudinea în ceea ce privește obținerea unei reputații de încredere este valoarea de bază a companiei. În spatele poveștii Dulcesol stau doar profesioniști cu experiență vastă în industria de retail și distribuție - de aici și rezultatele excepționale înregistrate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related