Skol continua campania de imagine printr-un spot nou

In cadrul campaniei de imagine pentru Skol, in valoare de un milion de euro, Tempo Advertising a realizat un spot nou, care continua prima etapa a comunicarii, lansata la inceputul acestui an. Potrivit unui comunicat de presa, conceptul spotului "Lovers" porneste de la un adevar binecunoscut: la fiecare trei minute, gandurile barbatilor se indreapta catre femei, iar berea Skol face sa apara aceste ganduri, ori de cate ori sunt dorite, pentru ca atunci cand isi toarna un Skol, orice barbat ... da viata celor mai frumoase ganduri.

"Noua executie intareste practic mesajele transmise in prima etapa a comunicarii, din dorinta de a atinge unul din obiectivele principale ale campaniei "Inca un rand, inca un gand": o apropiere si mai mare intre Skol si consumatorul tanar, pentru ca brandul Skol este unul tineresc si dinamic, care prinde viata prin interactiune cu target-ul sau. Skol este considerata o bere refreshing - care "aluneca usor -, cu un "bitterness" scazut si de aceea, printre cei care prefera berea Skol se numara si multe femei" a declarat Catalin Ignat, vice-presedinte marketing URBB.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune


Comentarii

gheorghe nitulica
acum 17 ani
e berea preferata familei mele , este scol. si o bem cu placere ,pentru cai limpeda si buna?


Branded


Related