Saatchi&Saatchi New York a castigat 3 Grand Prix la categoria "Press" la Cannes Lions

Saatchi&Saatchi New York a castigat trei trofee Grand Prix la Cannes Lions 2007, cel mai prestigios festival de publicitate din lume, la categoria "Press", cu lucrarile "Soy Sauce", "Mayo" si "Ketchup" pentru Procter&Gamble, informeaza joi site-ul oficial al festivalului.

La aceasta categorie un Bronze Lion a fost castigat si de agentia romaneasca GMP Advertising, care a obtinut trofeul la subcategoria "Savoury Foods" cu lucrarea "Note", realizata pentru SC Carpalat. In categoria "Press" au fost acordate, in total, 44 de premii Gold Lion, 69 de premii Silver Lion si 90 de premii Bronze Lion.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related