Cei 15 bloggeri delegati la Cannes de Tempo au avut sansa sa se bucure alaturi de primii publicitari romani care au castigat vreodata premii in cadrul festivalului. Anca a scris despre importanta acestui moment in istoria publicitatii romanesti si despre adevarata dimensiune a competitiei.
Tinerii au participat la o multime de seminarii interesante si au lasat marturie pe blog despre asta. Bogdan si Ovidiu au fost la seminarul MRM Worldwide si au scris despre web 2.0. Bogdan a scris despre modul in care se transforma interactiunea dintre companii si consumator, astfel incat sa permita mai mult user generated content si mai putin bombardament publicitar. Participarea consumatorului poate determina comportamentul brandului. De exemplu, prin intermediul jocurilor se pot obtine ore intregi de atentie a userului. Ovidiu a scris si el despre intelegerea consumatorului 2.0, pe care nu-l mai gasim la tv, ci pe blog-uri, ipod-uri, in comunitati virtuale, pe site-uri cu jocuri. Timpul consumatorului nu mai este gratuit, treabuie sa-i oferi entertainment, dar sa nu uiti sa integrezi mesajul publicitatar.