Primii 15 romani care au felicitat agentiile GMP si Starcom la Cannes

Cei 15 bloggeri delegati la Cannes de Tempo au avut sansa sa se bucure alaturi de primii publicitari romani care au castigat vreodata premii in cadrul festivalului. Anca a scris despre importanta acestui moment in istoria publicitatii romanesti si despre adevarata dimensiune a competitiei.

Tinerii au participat la o multime de seminarii interesante si au lasat marturie pe blog despre asta. Bogdan si Ovidiu au fost la seminarul MRM Worldwide si au scris despre web 2.0. Bogdan a scris despre modul in care se transforma interactiunea dintre companii si consumator, astfel incat sa permita mai mult user generated content si mai putin bombardament publicitar. Participarea consumatorului poate determina comportamentul brandului. De exemplu, prin intermediul jocurilor se pot obtine ore intregi de atentie a userului. Ovidiu a scris si el despre intelegerea consumatorului 2.0, pe care nu-l mai gasim la tv, ci pe blog-uri, ipod-uri, in comunitati virtuale, pe site-uri cu jocuri. Timpul consumatorului nu mai este gratuit, treabuie sa-i oferi entertainment, dar sa nu uiti sa integrezi mesajul publicitatar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related