Agentia Ogilvy & Mather dezvolta pentru brandul IKEA, lansat in luna martie si in Romania, o campanie de comunicare pentru o gama larga de obiecte de mobilier, accesorii si decoratiuni estivale care se deruleaza in perioada 1 iunie - 31 iulie, se arata intr-un comunicat de presa.
Despre prima campanie romaneasca pentru IKEA, Ruxandra Lupu, Account Manager Ogilvy & Mather, declara: "Cum se alcatuieste o campanie IKEA in mijlocul verii? Se dau urmatoarele: magazinul IKEA, vara, produse atragatoare, vacanta, outdoor, distractie, echipa Ogilvy & Mather, caldura, si un bloc in Piata Romana. Va rugam, asamblati! Ceea ce a rezultat este campania de vara pentru magazinul IKEA. Conceptul din spatele campaniei este unul foarte simplu: o vizita la magazinul IKEA este aproape ca o vacanta. Te relaxezi, mananci, faci shopping, te plimbi, stai pana seara tarziu si te intorci acasa cu produse care iti fac vara mai placuta".