BeBeko. Si te gandesti la copii

Beko, unul dintre jucatorii importanti pe piata de electrocasnice din Romania, a lansat campania de comunicare pentru linia de produse Bebeko.

"Prin aceasta campanie ne-am propus sa crestem notorietatea marcii Beko de la 30% la 40%. Pentru atingerea acestui obiectiv, Bebeko va beneficia de o campanie de comunicare cu o sustinere media intensiva, ce introduce elemente de noutate in structura mesajului publicitar adresat consumatorului", declara Monica Iavorschi,.
Conceptul creativ si executia campaniei au fost asigurate de echipa agentiei Odyssey si se bazeaza pe ideea ca multe cupluri asteapta momentul potrivit pentru a avea un copil. Acel moment in care simt ca pot sa-i ofere micutului siguranta si tot ajutorul de care are nevoie. Ajunsi la acel moment, nimic nu ii mai poate impiedica sa aiba un copil. "In mod normal de-abia dupa ce ai un copil iti pui problema unor aparate electrocasnice cu dotari speciale pentru cei mici. Noi am schimbat ordinea in care se intampla lucrurile in realitate, intai iti iei Bebeko si apoi "produci" si copilul. Lucrul acesta ne-a permis sa transformam o reclama in care am avut de aratat in mod explicit patru produse diferite, intr-o reclama incitanta, care atrage un target tanar si deschis la cap.", spune Vali Suciu, Creative Director Odyssey. Aceasta idee este completata de sloganul campaniei: "Noua linie Bebeko. Si te gandesti la copii".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related