Despre dragoste, în era urii noastre

Despre dragoste, în era urii noastre

Am exagerat un pic în titlu, poate nu e chiar era urii, dar a harței - cu siguranță. Și parcă ne e dor să ne certăm pe chestii mici, cum era odată, nu pe scenarii apocaliptice, politică globală și ce se va alege cu România după alegeri. În fine, e clar că cearta este motorul internetului în aceste vremuri. Și iubirea? Ce facem cu iubirea, ea unde se mai ascunde? Păi, de Sfântul Valentin, se ascunde în reclame, în promisiuni de brand, în inimioare, ciocolată și trandafiri. Și pe Facebook, în comentarii la MAI.

 

Iubirea din feed

Da, uite, găsim iubirea pe Facebook, la Ministerul Afacerilor Interne. Un pic de context înainte. A devenit un fel de tradiție ca în anumite momente, pe Facebook, o postare să devină destinația filosofiilor despre viață și iubire a companiilor, influencerilor, ONG-urilor și paginile diverselor instituții publice. Anul trecut, s-au întâlnit pe Insula iubirii și a fost super show. În 2020, Burger King avea o postare de pomina, de Sfantul Valentin. 

În 2025, era timpul ca instituțiile publice să facă și ele ceva pentru iubire. MAI a zis că merită o încercare.

Rezultatul: peste 9.000 de comentarii. 

S-a strâns aici TOATĂ lumea. De la analiști politici și jurnaliști la influenceri și florării, la Nicușor Dan și Cătălin Botezatu. Și, evident, branduri din toate zările și domeniile de activitate. Platforme de shopping online, bănci, edituri, fundații, Secretariatul General al Guvernului, echipe de fotbal, trupe muzicale.

Toți au venit pregătiți. Cu o glumă, o vorbă de duh, o ironie, o filosofie de viață. Sau pur și simplu să se bage în seamă. 

Postarea a devenit o felie de România 2025, cu straturi cu de toate. Am aflat multe.

Că Nicușor Dan crede că la întâlnire trebuie să vii tuns, că dragostea nu înseamnă ciocolată, ci asigurare de viață, că iubirea trece printr-un job stabil. 

E de citit acest compendiu al iubirii românești. Dar pentru cei care nu au terminat încă Război și Pace și au alte priorități de lectură, cum ar fi analizele de la Munchen, am ales noi câteva delicatese.

De exemplu, această alăturare de persoane, branduri și păreri despre viață și societate.

Au venit la șezătoare și Bursa de Valori și Poșta Română. S-au oferit și sfaturi spirituale:

 A fost cu banking, traume și shopping online.

Cu respect, bule și haine comfortabile. Cu ruj pe buze, adevăr în suflet și bani pe card. 

Așa e dragostea în România. Trece prin stomac, planuri de marketing și glumițe de Facebook:

Oricum ar fi, noi ne-am bucurat să vedem o asemenea aglomerație pe Facebook ȘI voie bună, fără insulte și îndemnuri de a ne verifica unii pe alții cât de manipulați suntem. Să fie cu iubire și râs, măcar o zi pe an. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related