Tom Stanford: Trebuie să ai sete de muzică nouă. Prefer să primesc brief-uri cu muzică cu care nu sunt familiarizat, deoarece mă împinge dincolo de zona mea de confort și mă obligă să ascult ceva ce nu aș alege de obicei

Tom Stanford: Trebuie să ai sete de muzică nouă. Prefer să primesc brief-uri cu muzică cu care nu sunt familiarizat, deoarece mă împinge dincolo de zona mea de confort și mă obligă să ascult ceva ce nu aș alege de obicei

Tom Stanford se ocupă de muzica ce ajunge în reclame pentru campanii globale sau în filme. Lucrează direct cu brandurile sau cu agențiile de publicitate, atent atât la procesul creativ cât și la partea de licențiere. După ce a lucrat pentru case de discuri, companii de management și la organizarea unui festival, a debutat la Stream Music (parte a rețelei TBWA). Din 2016 are propriile companii de music supervising, Theodore și Wake The Town.

"E frumos când vedem produsul final pe ecran. Este un sentiment fantastic să știi că o idee pe care ai prezentat-o ​​a fost aleasă din toate celelalte piese din lume. Toate acestea provin din cercetarea muzicală pe care o facem", spune Tom.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related