Campania promotionala "Cif si Domestos - Si harnici si darnici", desfasurata in perioada curateniei de primavara de catre echipa Cif & Domestos si Brands & Bears, a dat rezultatele scontate: cele doua branduri si-au consolidat pozitiile de lider detinute pe segmentele pe care activeaza fiecare, majorandu-si cotele de piata valorice, iar ideile proaspete ale creativilor de la Brands & Bears au contribuit la succesul campaniei.
"Cif & Domestos - Si harnici si darnici" este o campanie promotionala cu traditie, 2007 fiind cel de-al 5-lea an in care consumatorii celor doua branduri beneficiaza de oferte speciale, discount-uri si multe premii atractive. Odata cu declansarea promotiei din aceasta primavara, rafturile magazinelor "au inflorit" peste noapte. Brands & Bears si Cif & Domestos au atasat fiecarui produs cate un plic cu seminte de flori - cadou pentru fiecare cumparator, au conceput pachete de curatenie promotionale cu un ghiveci de flori cadou sau cu discount, iar la toate acestea au adaugat marele premiu al promotiei: un teren pentru gradina, in valoare de 25 000 Euro, cu locatia la alegerea castigatorului, oriunde in Romania. Iar rezultatele promotiei nu s-au lasat asteptate.