[AIdea] Alex Frimescu: AI-ul “fură” meseria specialiștilor… în sensul bun. Poate descoperi pattern-uri pe care nu le vezi așa ușor, deschizând uși către idei sau segmente de public cu potențial uriaș

[AIdea] Alex Frimescu: AI-ul “fură” meseria specialiștilor… în sensul bun. Poate descoperi pattern-uri pe care nu le vezi așa ușor, deschizând uși către idei sau segmente de public cu potențial uriaș

AI a devenit deja pentru mulți un coleg de job. E tipul hiper-eficient, care nu își ia pauză de cafea, îl descrie Alex Frimescu, PPC Specialist Canopy. Te poate ajuta în orice ai nevoie, deschide zone noi pentru idei, analizează date, e bun în brainstorming și la research. Pe lângă toate aceste beneficii, există însă și câteva dezavantaje pe care e bine să le luăm în considerare când lucrăm cu AI. 

"Dacă lași AI-ul să gândească mereu în locul tău, riști să pierzi acel human touch care poate diferenția brandul tău de competiție. Mai mult, riști să-ți pierzi propria dorință de a evolua și a genera idei noi", spune Alex.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related