Campania Pepsi Bus Station & Bluetooth, realizata de agentia Media Direction , a obtinut "Golden Umbrella Grand Prix"la categoria "Best Use Of New Communication Channels", in cadrul Festivalului International Mediamixx 07, desfasurat in perioada 5-10 iunie 2007 la Albena.
Potrivit unui comunicat Pleon Graffiti, proiectul Pepsi Bus Station & Bluetooth reprezinta o campanie interactiva de outdoor, ce a presupus dezvoltarea a 5 statii de autobuz din Bucuresti cu vizualuri diferite, inspirate din 5 noi ambalaje Pepsi: Photocan, DJ, Digital Downloading, Emoticons, Travel. Trei dintre aceste statii, respectiv cele din zonele Romana, Universitate si Eroilor, sunt dotate cu servere Bluetooth prin care se transmite continut Pepsi oamenilor care asteapta autobuzul. Serverul denumit Pepsi scaneaza zona, descopera telefoanele cu Bluetooth activat si cere permisiunea de a transmite un fisier. Cei care isi dau acceptul pot primi gratuit pe telefonul mobil ringtone-uri, logo-uri si wallpapere.