Agricola Bacau, liderul pietei romanesti de carne de pui,lanseaza campania de imagine "Sigur, pe gustul tau"

Grupul de firme Agricola Bacau, liderul pietei romanesti de carne de pui, lanseaza, incepand cu luna aceasta, campania de imagine dezvoltata sub conceptul marcii: "Sigur pe gustul tau". Campania de imagine a marcii Agricola Bacau se desfasoara in doua etape: prima, in perioada 13 mai - 26 iunie, iar cea de-a doua in perioada septembrie - octombrie, fiind sustinuta prin spot TV in variante de 30 si 20 de secunde si campanie de presa.

Presedintele Grupului de firme Agricola Bacau, Gheorghe Antochi, declara: "Campania pe care o lansam astazi face parte din strategia de consolidare a imaginii Agricola Bacau in directia mentinerii si dezvoltarii pozitiei de lider al pietei romanesti de carne de pui. Vom indeplini acest obiectiv prin calitatea produselor Agricola Bacau care au o identitate de marca pe masura traditiei si experientei grupului nostru de firme. Din acest motiv, in 2005, Agricola Bacau si-a propus sa investeasca in comunicarea valorilor sale, pentru a consolida increderea consumatorilor in calitatea produselor autohtone si bucataria traditionala romaneasca".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related