Grupul de firme Agricola Bacau, liderul pietei romanesti de carne de pui, lanseaza, incepand cu luna aceasta, campania de imagine dezvoltata sub conceptul marcii: "Sigur pe gustul tau". Campania de imagine a marcii Agricola Bacau se desfasoara in doua etape: prima, in perioada 13 mai - 26 iunie, iar cea de-a doua in perioada septembrie - octombrie, fiind sustinuta prin spot TV in variante de 30 si 20 de secunde si campanie de presa.
Presedintele Grupului de firme Agricola Bacau, Gheorghe Antochi, declara: "Campania pe care o lansam astazi face parte din strategia de consolidare a imaginii Agricola Bacau in directia mentinerii si dezvoltarii pozitiei de lider al pietei romanesti de carne de pui. Vom indeplini acest obiectiv prin calitatea produselor Agricola Bacau care au o identitate de marca pe masura traditiei si experientei grupului nostru de firme. Din acest motiv, in 2005, Agricola Bacau si-a propus sa investeasca in comunicarea valorilor sale, pentru a consolida increderea consumatorilor in calitatea produselor autohtone si bucataria traditionala romaneasca".