[Rewind & Play] Claudia Archip: Tentatia irezistibila a evadarii in medii sintetizate digital demonstreaza doar ca imaginatia umana poate fi in egala masura sabotorul, cat si driverul schimbarii pe care ne-o dorim

[Rewind & Play] Claudia Archip: Tentatia irezistibila a evadarii in medii sintetizate digital demonstreaza doar ca imaginatia umana poate fi in egala masura sabotorul, cat si driverul schimbarii pe care ne-o dorim

Capacitatile AI si retelele sociale care pot fi folosite in scopuri benefice, dar si pentru manipulare si dezinformare, creand un spatiu virtual plin de capcane, crede Claudia Archip, Managing Partner Cognition. Aceasta este granita la care ne aflam in 2025. "Minunata lume noua", aceea a falsei incluziuni sociale, a consumerismului irational si a uniformizarii estetice, devine obiectiv de business pentru multi marketeri. 

"In 2024 multi au cedat imboldului de a fi rebeli fara cauza... ce ar fi daca in 2025 ne-am asuma responsabilitatea ei? Daca toata energia frustrarii ar fi canalizata catre un “ceva” important personal, ce poate fi relevant si la nivel social?", intreaba Claudia. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cognition

Cognition abordeaza digitalul ca ecosistem dinamic, in care brandul se manifesta coerent si consistent iar toate nevoile sale sunt adresate sinergic in touchpoint-urile relevante (de la brand awareness la cresterea... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related