Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Post-event.

Noaptea Devoratorilor de Publicitate a strans si in acest an cateva mii de pasionati ai reclamelor la Sala Polivalenta. Fidelizati de editiile trecute sau nerabdatori sa vada totul in materie de reclame intr-o singura noapte, oamenii au venit din timp pentru a ocupa cele mai bune locuri in sala, situate in fata celor patru ecrane pe care au fost proiectate spoturile.

Organizata mai devreme fata de cea de anul trecut, editia din acest an a stat sub semnul premierelor, cea mai importanta fiind lansarea mondiala care, dupa 26 de ani, a avut loc in alt oras decat Parisul. Motivul pentru care initiatorul fenomenului numit “Noaptea Devoratorilor de Publicitate”, francezul Jean Marie Boursicot, a ales Bucurestiul ca punct central al celebrelor sale proiectii publicitare sta in colaborarea pe care acesta o are de ani buni cu producatorul evenimentului in Romania, Dan Chisu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Razvan Lungu
acum 17 ani
Nu exista de fapt nici un "consumator" de publicitate. Un alt "show" inutil pe care l-am facut celebru vorbind despre el
Antonela Baciu
acum 17 ani
Toti suntem consumatori de publicitate. Nu cred ca nu se cunoaste macar o reclama difuzata.


Branded


Related