[Rewind & Play] Alice Gavril: Poveștile fac parte din ADN-ul nostru și vor avea mereu un impact mai puternic și pe termen lung

[Rewind & Play] Alice Gavril: Poveștile fac parte din ADN-ul nostru și vor avea mereu un impact mai puternic și pe termen lung

Atâta timp cât încă vrei să faci lucrurile altfel și să cauți drumuri noi când celelalte au fost bătătorite, e încă atractiv să lucrezi în publicitate, spune Alice Gavril, Managing Partner Godmother. Agenția a avut un an bun, cu o creștere a cifrei de afaceri de 65% față de 2023, cu dezvoltarea echipei și conturi noi. 

"Vedem că, de la an la an, BTL-ul capătă forță și relevanță în piața de advertising. Asta te face să depui efort, să reinvestești din profit și să crești. Noi credem că BTL-ul are tracțiune în România și că va căpăta amploare", spune Alice. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related