DDB Vancouver, DraftFCB New York/Paris, Leo Burnett Chicago, Scholz & Friends Berlin si Vegaolmosponce Buenos Aires sunt marii castigatori ai festivalului de la New York de anul acesta.
Pe site-ul oficial al festivalului pot fi gasite toate rezultatele competitiei. Astfel, la sectiunea "Grands", dedicata celor mai importanti castigatori din festival, premiul Grand Award: Television a revenit agentiei Vegaolmosponce din Buenos Aires, pentru spotul "Shower/Fishes", realizat pentru brandul Axe. La radio, premiul Grand Award a fost acordat agentiei DDB Canada pentru spotul radio "Koala/Platypus/Shrew", realizat pentru Vancouver Aquarium. Premiul pentru cea mai buna campania outdoor a fost acordat agentiei Scholz & Friends din Berlin pentru campania "The Wrong Working Environment Campaign", realizata pentru Jobsintown.de. Agentia DraftFCB din New York si Paris a castigat la categoria design cu campania "Moto Colors", pentru Motorola, iar Leo Burnett Chicago la categoria print, pentru campania "Blown Away" realizata pentru Mercedes-Benz SLK.
Comentarii
Erata: "Echipa de creatie care a dezvoltat campania de printuri pentru Dosarele Istoriei este formata din:Mihai Gongu - Senior Copywriter si Alina Zaharescu - Senior Art Director." ...si atat! Respect!