Alimentele si bauturile care "targeteaza" inima, ochii si oasele vor creste mult in importanta fata de anii precedenti
Studiul Datamonitor privind trendurile globale de consum, publicat in luna aprilie a acestui an, arata ca preocuparile pentru sanatate sunt cel mai important megatrend, care influenteaza majoritatea afacerilor astazi, generand schimbari profunde in sistemul de valori si in comportamentul consumatorului.
Pentru 76% din consumatorii europeni si americani, aspectele referitoare la sanatate au devenit preocupari de baza zilnice, arata studiul Datamonitor.
Consumatorii isi asuma mai mult ca niciodata responsabilitatea pentru sanatatea lor. Ingrijorarile referitoare la siguranta alimentara, alergiile si intolerantele in crestere ii fac pe oameni sa opteze din ce in ce mai mult pentru produse alimentare cat mai putin procesate si sa le abandoneze treptat pe cele care contin ingrediente nesanatoase. Iar preocuparile referitoare la forma fizica si aspect caracterizeaza consumatorul din ziua de azi. Insa frumusetea se redefineste, este mult mai focusata spre sanatate, spre a te simti bine si in interior si a arata bine pe termen lung, la orice varsta.