RTB House: Privacy Sandbox intră într-o fază nouă de dezvoltare cu 3 actualizări importante pentru publicitatea online

RTB House: Privacy Sandbox intră într-o fază nouă de dezvoltare cu 3 actualizări importante pentru publicitatea online

Privacy Sandbox de la Google a intrat într-o nouă fază de dezvoltare și a primit noi update-uri ca urmare a feedback-ului primit până acum. Actualizările cheie includ posibilitate de achiziție de inventar pe bază de Deal-uri, noi semnale de „clickiness” pentru licitații și extinderea valabilității grupului de interese de la 30 la 90 de zile.

Publicitatea online este într-o evoluție continuă și rapidă, în special în acești ani în care tehnologia a adus transformări considerabile și au crescut în intensitate preocupările pentru confidențialitatea utilizatorilor. În acest sens, inițiativa Privacy Sandbox reprezintă un efort colectiv al tuturor părților interesate de a asigura un mediu în care confidențialitatea este protejată și marketerii pot ajunge la publicul țintă în mod eficient.

RTB House a testat această soluție încă de la sfârșitul lui 2023 și a observat că își poate servi clienții în mod eficient, cu sau fără cookie-uri third-party, indiferent de modul în care funcționează cadrul de „alegere informată” în browser. Una dintre observațiile din acel moment era însă că încă e nevoie de muncă până să devină standard această soluție.

Ca urmare a feedback-ului colectat în peste un an de teste derulate de companiile ad tech, Privacy Sandbox a anunțat cele 3 caracteristici noi care vor fi integrate în Protected Audience și a explicat ce impact vor avea.

Suport îmbunătățit pentru Deal-uri: Privacy Sandbox va include informații despre Deal-uri în grupurile de interese, cum ar fi deal ID sau seat ID. Integrarea acestor informații va fi făcută cu menținerea garanțiilor de confidențialitate prin verificări k-anonymity.

Noi semnale de „clickiness” pentru bidding: Prin această opțiune, afișările și click-urile vor fi corelate cu browserul care le va înregistra la intervale predefinite, astfel încât sistemul de bidding să ia în calcul semnalele respective în momentul evaluării utilizatorilor.

Michael Lamb, Chief Commercial Officer, RTB House, consideră că această actualizare va spori eficiența sistemului de bidding.

„Obiectivul RTB House este de a obține rezultate excelente pentru advertiseri și publisheri, iar semnalele de bidding joacă un rol important în acest sens. Adăugarea semnalelor de clickiness în Protected Audience API va contribui la îmbunătățirea eficienței licitațiilor și a ROI-ului, respectând în același timp confidențialitatea utilizatorilor. Așteptăm cu entuziasm să testăm noile capacități și vom continua să lucrăm îndeaproape cu echipa Privacy Sandbox pentru a construi un ecosistem mai deschis, unificat și eficient”, a adăugat Michael Lamb, CCO, RTB House.

Grupul de interes va avea o valabilitate de până la 90 zile: Cu un lifespan extins la 90 de zile, răspunzând astfel nevoilor industriilor cu cicluri de cumpărare mai lungi, cum ar fi cea de travel sau auto. Este astfel o situație reciproc avantajoasă, care îmbunătățește atât experiența utilizatorului, cât și eficiența publicității.

 

RTB House consideră că viitorul cookieless reprezintă și o oportunitate majoră

Actualizările recente pentru Privacy Sandbox pun accent atât pe protejarea confidențialității utilizatorilor, cât și pe oferirea de instrumente îmbunătățite pentru advertiseri și platformele ad tech. Un moment cheie pentru evoluția acestei inițiative a fost în vara lui 2024, când Google a propus ca, în loc să renunțe la modulele de third-party cookies pentru toți userii de Chrome, să lase utilizatorii să decidă dacă să permită modulele în browser.

RTB House a subliniat încă de atunci că industria publicității ar putea pierde capacitatea de a ajunge direct la utilizatori cu anunțuri personalizate, dacă problema confidențialității este ignorată. Dacă oamenii iau problema în propriile mâini și pur și simplu folosesc soluții tip adblock, acest lucru ar fi rău pentru businessuri și pentru utilizatori.

Tocmai de aceea, în loc să luptăm împotriva viitorului cookieless, ar trebui să ne adaptăm la el. Sfârșitul trackingului prin third-party cookies e aproape. Totuși, tranziția către un ecosistem fără cookie-uri third-party aduce atât provocări semnificative, cât și oportunități unice.

Poate cea mai mare provocare e necesitatea unor teste mai ample și a unei participări mai mari a ecosistemului publicității online pentru a asigura scalabilitatea și eficiența noilor soluții. Importanța oportunității face însă ca efortul să fie justificat. E vorba de construirea încrederii consumatorilor prin transparență, protecția datelor și adoptarea de practici inovatoare.

Dacă doriți să aflați mai multe despre cum vă puteți pregăti pentru această transformare a publicității online, dar și despre soluțiile pe care le construim pentru a vă ajuta, contactați-ne acum.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related