Mihai Scortea ocupa din data de 4 iunie functia de New Business Director la Saatchi&Saatchi. Despre motivele care l-au adus in agentia de publicitate declara: "Publicitatea iti ofera foarte multe posibilitati de a interactiona cu diverse medii de afaceri si diverse industrii. Am ales Saatchi & Saatchi atat pentru renumele sau pe piata internationala de specialitate, cat si pentru profesionalismul oamenilor din companie".
Din noua sa pozitie, Mihai va avea ca principala responsabilitate identificarea oportuntatilor de business ale grupului.
Mihai Scortea are 35 de ani si este absolvent al Sectiei de Management-Marketing a Universitatii Romano-Americane. Are o experienta de peste 10 ani in publicitate, incepandu-si cariera in 1997 ca Account Executive la Publicis. Dupa 4 ani, s-a alaturat agentiei Notorious Advertising, in calitate de Account Director, devenind apoi New Business Manager. In 2002 a ocupat functia de Business Development Manager la Mercury Promotions. In ultimii doi ani, Mihai a fost Marketing Manager la Cristalex, ocupandu-se de branduri precum Absolut, Campari, Teacher's, Jim Beam.