Golin România câștigă premiul Event & Experiential Marketing la European Excellence Awards 2024, una dintre cele mai importante competiții de PR din Europa, pentru campania „Testat e Hot”, dezvoltată pentru MedLife.
„Testat e Hot” marchează o premieră în Europa Centrală și de Sud-Est, fiind prima campanie de conștientizare a bolilor cu transmitere sexuală (BTS) realizată la un festival. Prin această inițiativă inovatoare, MedLife a lansat primul centru mobil de testare, unde sute de tineri au beneficiat de testare gratuită într-un mediu relaxat și prietenos.
Nominalizată la patru categorii (Brand Relationship, Health & Pharma, Best in Hungary, Romania, Bulgaria și Event & Experiential Marketing) „Testat e Hot” s-a remarcat prin abordarea curajoasă, inovație și impactul real asupra publicului tânăr.
European Excellence Awards este una dintre cele mai prestigioase competiții de PR din Europa, organizată de Quadriga University Berlin, ce recunoaște anual cele mai bune campanii și agenții pentru creativitatea remarcabilă și inovația în PR și comunicare.
Credits: Ioana Munteanu, Elena Manolache, Andrei Popa, Roxana Glonț, Maria Pop, Cristina Stroiu, Adrian Anghel, Andrei Bașa, Roxana Ștefan, Ciprian Dumitru, Alexandru Demeter, Roxana Bleoajă, Anca Iacob, Lucian Cernat, Bianca Ionescu, Iulia Ghiță.
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1.700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019 și PRWeek U.S. 2024. De asemenea, a fost desemnată Agenția Anului din regiunea Americii de Nord, în cadrul PRovoke Media 2021, Midsize Consultancy of the Year la SABRE EMEA 2023 și Research & Measurement Team of the Year în cadrul edițiior AMEC Awards din 2023, 2022, 2021, 2020 și 2019. Golin este prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019, ca în 2024 să devină prima agenție de PR care câștigă premii Grand Prix la Cannes Lions.
În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Initiative (media), Medic One (comunicare în domeniul medical) și Path (unit-ul specializat în analiza și interpretarea datelor).