Kuldeep Kaushik, CEO NN Asigurări de Viață: Oamenii de succes sunt cei care știu ce atuuri dețin și care acționează punându-le mereu în valoare, dar și cei care știu cu cine să colaboreze pentru a-și completa competențele

Kuldeep Kaushik, CEO NN Asigurări de Viață: Oamenii de succes sunt cei care știu ce atuuri dețin și care acționează punându-le mereu în valoare, dar și cei care știu cu cine să colaboreze pentru a-și completa competențele
  • Ediția a 23-a a FuckUp Nights, care a avut loc pe 25 noiembrie, a avut ca invitați doar CEO de companii.
  • Invitații au fost Sergiu Diaconu, CEO Dulcinella Group, Kuldeep Kaushik, CEO NN România și Ovidiu Pnighioiu, Country Director Cegeka România.

Kuldeep Kaushik - CEO NN Asigurări de Viață, Sergiu Diaconu - CEO Dulcinella Group Romania și Ovidiu Pinghioiu - Country Director Cegeka România și-au împărtășit poveștile despre eșecuri la cea mai recentă ediție sold-out a FuckUp Nights, mișcare globală organizată în București de agenția de comunicare DiFine PR la BT Stup.

Prezența invitaților cu experiență vastă de business a arătat încă o dată că eșecul este universal – chiar și cei mai recunoscuți oameni pentru performanța lor trec prin el. În plus, au învățat că, de multe ori, experiențele dificile pot atrage succes, atunci când sunt transformate în lecții de viață și de business.

Sergiu Diaconu, CEO al rețelei de cofetărie-patiserie Dulcinella, dar și mentor de business pentru peste o mie de antreprenori și companii a spus că:

„Fuckup-ul vine exact atunci când crezi că le știi pe toate, dar din eșecuri învățăm cel mai mult”.

„Progresul apare, de obicei, în momente de criză. Atunci când totul merge bine, creierul nu are niciun motiv să se activeze sau să caute soluții pentru dezvoltarea ta. El este programat să mențină lucrurile simple și confortabile. Însă în momentele de eșec sau dificultate, creierul se trezește și începe să găsească soluții creative.  Așadar, când te confrunți cu o problemă, privește-o ca pe o oportunitate – e momentul în care creierul tău iese din zona de confort și începe să lucreze pentru tine ci nu pentru el”, explică Sergiu Diaconu.

Când una dintre afacerile sale – de succes pe piața din Moldova – a ajuns la faliment în România, Sergiu nu a renunțat complet la ideea lui de business.

„Dacă afacerea, în ansamblu, nu mai performează și realizezi că ai epuizat toate soluțiile, iar falimentul devine singura opțiune, încearcă să identifici dacă există o competență, un serviciu sau un produs care funcționează foarte bine, dar care nu are suficientă forță să susțină întreaga firmă. Dacă descoperi un astfel de element, separă-l de structura actuală a companiei și construiește un nou business în jurul lui.  De multe ori, antreprenorii ignoră această posibilitate și ajung să închidă întreaga afacere, pierzând inclusiv ceea ce avea potențial real de succes”, povestește Sergiu.

Antreprenorul spune că, uneori, sub forma eșecului se poate ascunde o binecuvântare.

„Uneori, cea mai bună decizie este să renunți, să nu mai lupți împotriva vântului, pentru că, de fapt, lupți împotriva ta și consumi enorm de multă energie. În loc să te epuizezi, folosește acea energie pentru a construi ceva nou. Este o abordare mult mai eficientă, iar rezultatele se vor vedea mult mai repede”, adaugă el.

În final, Sergiu lasă publicul cu o lecție învățată din zeci de experiențe antreprenoriale:

„În momentele grele, obișnuiam să mă întreb de ce mi se întâmplă tocmai mie. Cu timpul, am realizat că, de fapt, succesul pe care îl vedem în jur este adesea doar o aparență. Fiecare dintre noi trece prin dificultăți, dar diferența o face modul în care le înfruntăm. Felul în care alegem să navigăm prin provocări este cel care ne duce, în cele din urmă, la nivelul următor”.

Următorul invitat pe scena FuckUp Nights București a fost Kuldeep Kaushik, CEO NN Asigurări de Viață, liderul pieței de asigurări de viață și pensii private din România. Cu experiență de business de peste 22 de ani în peste 20 de țări din Asia, Europa, Orientul Mijlociu, Africa, SUA și America Latină, Kuldeep crede că eșecul poate fi traversat cu încredere în forțele proprii și în ale oamenilor pe care îi ai alături.

„Eu am un principiu de bază pentru momentele dificile. Analizez situația, identific care ar fi cel mai rău lucru care s-ar putea întâmpla în contextul respectiv și fac pace cu acel scenariu. Apoi, mă întorc la atuurile mele – la ce mă pricep foarte bine și cum aș putea să folosesc acel lucru pentru a rezolva situația sau a o face mai bună. Nu în ultimul rând, dacă mă simt blocat în acea situație, trec la acțiune și fac ce am spus că voi face. Știu și că pot apela la un mentor, la un partener, căci mereu investesc energie în construirea relațiilor și prieteniilor”, spune Kuldeep.

Când vine vorba despre dezvoltare și evoluție profesională și personală, Kuldeep Kaushik are patru recomandări de bază.

„În primul rând, nu există scurtături sau alternative pentru munca temeinică – trebuie să lucrezi pentru ce îți dorești. La fel cum nu poți ocoli conversațiile dificile, fie că acestea sunt cu tine însuți, în primul rând, sau cu partenerul, colegii, familia. Trebuie să poți fi sincer cu tine și cu ei. Al treilea element este învățarea continuă, iar al patrulea asumarea de riscuri – dintre toate riscurile pe care ți le asumi, multe vor merita. Doar așa putem crește”, explică el.

În final, Kuldeep Kaushik spune că cei mai buni jucători nu sunt cei care primesc cele mai bune cărți și câștigă datorită lor, ci aceia care valorifică la maximum cărțile pe care le primesc.

„Oamenii de succes sunt cei care știu ce atuuri dețin și care acționează punându-le mereu în valoare, dar și cei care știu cu cine să colaboreze pentru a-și completa competențele”, încheie CEO-ul NN Asigurări de Viață.

A treia prezentare a serii a fost cea a lui Ovidiu Pinghioiu, un lider cu peste 14 ani de experiență în industria IT și a serviciilor tehnologice. În prezent, este Country Director la Cegeka România, unde este responsabil de strategia de afaceri, operațiunile și creșterea companiei în regiune.

Cel mai recent fuckup al lui Ovidiu s-a întâmplat în urmă cu doi ani, când un buget important pentru companie l-a pus în dificultate.

„Am exercitat o presiune foarte mare și asupra mea, și asupra colegilor mei. Greșeala mea a fost să presupun că, dacă eu reacționez foarte bine sub presiune, și ceilalți vor reacționa la fel. A fost o așteptare greșită, oamenii sunt diferiți”, explică Ovidiu.

El consideră că nu eșecul în sine este o lecție, ci analiza acestuia. „Vin dintr-o familie în care părinții erau destul de exigenți, totul trebuia să fie bine. Cu această educație, am înțeles că nu e o idee foarte bună să greșesc. Totuși, am greșit și, cu siguranță, veți mai face greșeli și voi. De fiecare dată când greșiți, analizați-vă greșelile. Se spune că învățăm din ele, însă învățăm doar atunci când chiar analizăm acele eșecuri și înțelegem exact ce s-a întâmplat și ce nu a mers bine. Când am reflectat asupra greșelii mele, mi-am dat seama că am fost în acea situație exact cum nu mi-aș dori să fiu. Am învățat cum să nu mai fiu de atunci înainte”, povestește el.

FuckUp Nights este un eveniment global cu licență la nivel național, organizat în București de agenția de comunicare DiFine PR.

Fuckup Nights Bucharest este o serie de evenimente care au loc la nivel global, în 215 orașe din 62 de țări din toată lumea, și care schimbă perspectiva cu privire la eșecul profesional. Se adresează, în egală măsură, micilor și marilor antreprenori, celor care lucrează în corporații, liber-profesioniștilor și studenților. În România, Fuckup Nights este oganizat de DiFine PR.

Parteneri ai evenimentului sunt: FAN Courier, Radio Guerilla, Complice, Sandler Training România, Republica BIO, Fonduri Structurale, Epic Prints, Techcelerator, Bizilive, Learning Network, Psychologies, IQads, SMARK, IQool, SocialPedia, Revista CARIERE, ClujHub, ROTSA – Romanian Tech Startups Association, Savoir Events Academy și Sabina Cornovac Online. 

DiFine PR este o agenție de comunicare full services, compania oferind servicii de strategie și implementare a comunicării corporative, incluzând media relations, organizarea de evenimente, comunicare de criză, CSR, employer branding și influencer marketing, prin divizia sa specializată, DiFine Social. Portofoliul actual al clienților agenției include NN, FintechOS, Stefanini, TH Essers, Direct Pharma Logistics, GapMinder VC, Techcelerator, Dulcinella, Seedblink, Black Sea Fund, Bricklofts, Goldring, Undelucram.ro, Restart Energy, Verita International School, Tema Energy, Bitcoin Romania.

De-a lungul celor peste șapte ani de la lansare, DiFine PR a lucrat cu peste 150 de organizații și startup-uri de technologie. Pe lângă serviciile complete de PR, comunicare și consultanță în afaceri, agenția organizează, de asemenea, evenimente de tehnologie și de business precum NASA Space Apps Challenge, TechFest, Fuckup Nights Bucharest.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related