Cheltuielile totale in publicitatea din SUA vor creste cu 1,7% in 2007 fata de anul 2006 si vor atinge 152,3 miliarde de dolari, potrivit unui studiu publicat de compania de cercetare TNS Media Intelligence.
Studiul arata ca, in prima jumatate a lui 2007, investitiile in publicitate au crescut cu doar 1,2% si ca in a doua jumatate a anului se asteapta la o crestere de 2,3%. Intr-o alta cercetare, publicata de TNS Media Intelligence in luna ianuarie, cresterea cheltuielilor in publicitate in SUA erau estimate la 2,6%, cu 0,9% mai mult decat noile estimari.
"Piata de publicitate s-a miscat mult mai greu decat am crezut ca este posibil acum sase luni", a declarat Steven J. Fredericks, presedinte si CEO al TNS Media Intelligence. El a mai spus ca se asteapta ca investitiile sa depaseasca minimul anual inregistrat din 2001 pana in prezent chiar daca marketerii isi orienteaza bugetele de publicitate catre media mai ieftine.