Campanie neconventionala pentru Apa Nova

Campania "Salveaza oamenii de zapada", realizata de GMP PR pentru Apa Nova in perioada 4-8 iunie, a readus in prim-plan o serie de tactici neconventionale menite sa atraga atentia asupra problemelor mediului si sa prezinte solutii. Pe perioada campaniei, 3 oameni de nisip (de aproape 3 m inaltime) au fost amplasati in principalele intersectii din Bucuresti, iar la semafor soferii au primit cate un cub de gheata impreuna cu pliante cu sfaturi referitoare la protectia mediului.

Obiectivul campaniei a fost sarbatorirea Zilei Internationale a Mediului, prin sensibilizarea publicului asupra temei din acest an: incalzirea globala. GMP PR a ales un mod neconventional de a prezenta bucurestenilor problemele care apar odata cu fenomenul incalzirii globale, aratandu-le intr-un mod sugestiv unul din posibilele efecte: peste nu foarte multi ani, copiii nostri s-ar putea sa nu mai stie cum arata zapada.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related