Project Agora și Taboola introduc noile formate native Carousel Ads pentru interacțiune mai mare și stimularea conversiilor

Project Agora și Taboola introduc noile formate native Carousel Ads pentru interacțiune mai mare și stimularea conversiilor

Taboola, cea mai importantă platformă de content discovery și publicitate nativă din lume, și Project Agora, partenerul său exclusiv în 22 de piețe, inclusiv în România, introduc în oferta disponibilă noile formate native Carousel Ads. Conceput pentru a oferi brandurilor o modalitate dinamică și interactivă de a-și promova produsele și serviciile, acestea captează mai ușor atenția utilizatorilor și se bucură de un engagement mai mare.

Reclamele Carousel sunt un format publicitar puternic care combină mai multe imagini într-o singură experiență interactivă. Permițând utilizatorilor să parcurgă o serie de imagini într-o singură campanie publicitară, acest format oferă o experiență mai bogată și mai atractivă pentru public. Fie că prezintă o serie de produse, evidențiază diverse caracteristici ale serviciilor sau prezintă mai multe oferte, acest format de anunț este creat pentru a îmbunătăți probabilitatea conversiilor. 

Anunțurile de tip carusel apar la mijlocul articolului și în feed, sub articole, chiar în centrul atenției pe cele mai premium edituri locale și globale. Aceste poziții asigură integrarea perfectă a anunțurilor în experiența utilizatorului în medii de încredere, de înaltă calitate.

Prezentarea simultană a mai multor produse: anunțurile tip carusel permit brandurilor să afișeze mai multe produse într-un singur anunț, facilitând prezentarea mai multor oferte  către potențialii clienți, fără a fi nevoie să facă click.

Evidențiază diferite caracteristici: Atunci când promovează un serviciu, brandurile pot utiliza anunțuri tip carusel pentru a afișa mai multe beneficii, oferind utilizatorilor o imagine completă a ofertei lor.

Promovează mai multe oferte: Pentru brandurile care desfășoară mai multe promoții sau oferte, anunțurile tip carusel permit prezentarea tuturor ofertelor într-un singur loc, oferind clienților opțiunea de a compara și analiza fiecare dintre variantele disponibile.

Sunt atractive pentru audiență: Prin prezentarea diferitelor beneficii ale unui produs sau serviciu, anunțurile tip carusel pot fi un instrument puternic de influențare a deciziilor de cumpărare printr-o experiență interactivă.

Maximizează vizibilitatea și impactul: Oferta este prezentată în pozițiile care au parte de cea mai mare, în plasamentele cu cel mai mare impact ale publisherilor locali și globali premium.

Anunțurile de tip carusel sunt construite pentru interacțiunea și pentru vizibilitate. Natura glisabilă a anunțurilor atrage în mod natural utilizatorii să exploreze mai mult conținut, crescând șansele ca aceștia să petreacă mai mult timp cu brandul și să ia în considerare posibilitatea de a acționa. Oferind mai multe imagini și mesaje într-o singură unitate compactă, anunțurile carusel facilitează, de asemenea, comunicarea mai eficientă și mai creativă a valorii de către branduri. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related