Scala JWT abordeaza neconventional comunicarea pentru Jacobs 3 in 1

Scala JWT a dezvoltat o campanie integrata pentru brandul Jacobs 3 in 1, optand pentru medii mai putin conventionale, se arata intr-un comunicat de presa al agentiei. "Asa mai stam de vorba", sloganul campaniei apare in locurile cele mai frecventate de publicul tinta - in metrou, in lift, in salile de fitness, pe Internet - , executiile fiind in concordanta cu specificul mediului folosit.

"Noua platforma de comunicare "Asa mai stam de vorba" este foarte generoasa. Jacobs 3 in 1 trebuia adus aproape de consumator, trebuia sa-i "vorbeasca" acestuia in mediile in care il intalneste "fata in fata". Si cum consumatorul nostru este tanar si dinamic, noi l-am "descoperit" la birou (sau in lift), la sala, pe la metrou din cand in cand si pe net, bineinteles." declara Gabriela Dobre, Group Creative Director Scala JWT.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related