Daydreams, conceptul inovator pentru vacanțe scurte care a revoluționat piața turismului în Germania și Olanda, se lansează în România prin parteneriatul cu VouchersDepot.com

Daydreams, conceptul inovator pentru vacanțe scurte care a revoluționat piața turismului în Germania și Olanda, se lansează în România prin parteneriatul cu VouchersDepot.com

VouchersDepot.com își extinde portofoliul de carduri digitale cadou prin includerea voucherelor Daydreams, oferindu-le utilizatorilor acces la oferte de cazare la prețuri de neegalat, disponibile în peste 1800 de hoteluri din Europa. Cu o prezență de peste 30 de ani și o ofertă anuală de 1,5 milioane de nopți de cazare, Daydreams este lider european în vacanțele scurte la prețuri accesibile. Conceptul unic Daydreams de rezervare în regim de demipensiune pentru vacanțele de scurtă durată a transformat încă din anii '90 piața de turism din Germania și Olanda, țările de origine ale acestui proiect inovator.

Acest model de business răspunde perfect nevoilor tot mai mari ale turiștilor europeni de a ieși mai des din rutina zilnică, asigurând în același timp hotelurilor o creștere a gradului de ocupare pe tot parcursul anului.

 

Cum funcționează Daydreams?

Simplu: turiștii rezervă cazarea pentru o ședere de 3 nopți la destinația aleasă și achită doar costurile pentru micul dejun și cina la hotelul selectat. Platforma oferă peste 1800 de hoteluri atent selecționate din 18 țări europene, oferind astfel o diversitate de opțiuni pentru orice preferință de vacanță.

 

Daydreams – Acum disponibil în România prin VouchersDepot.com

VouchersDepot.com deține licența exclusivă pentru distribuția în România a cardurilor cadou Daydreams: Voucherul de Hotel Daydreams și Cardul Anual Unlimited Daydreams.

  • Voucherul de Hotel Daydreams oferă 3 nopți de cazare pentru două persoane la oricare dintre cele 1800 de hoteluri partenere din Europa. Beneficiarii plătesc la hotel doar costul demipensiunii, care include micul dejun și cina, obținând astfel o reducere de până la 40% comparativ cu o rezervare directă. Voucherul este valabil timp de 1 an, cu posibilitatea de prelungire la un cost redus.
  • Cardul Anual Unlimited Daydreams aduce și mai multă flexibilitate, permițând călătorii nelimitate pe parcursul unui an, pentru sejururi cu durate între 2 și 14 nopți. Acesta acoperă cazarea pentru două persoane și, opțional, pentru până la doi copii, în hoteluri din Italia, Germania, Austria, Spania și alte țări europene. La fel ca voucherul, cardul acoperă cazarea, iar beneficiarii achită doar mesele la hotelul ales.

Cardurile cadou Daydreams reprezintă o soluție versatila si valoroasa, ideală pentru companiile care doresc să își motiveze angajații, să își recompenseze partenerii de afaceri sau să ofere premii atractive în promoțiile destinate consumatorilor.

Aceste vouchere oferă access la vacanțe scurte la hoteluri din Europa, la un cost redus fata de alte site-uri de rezervari online, în aceleasi condiții, contribuind la creșterea satisfacției și loialității. Într-un context în care retenția talentelor și relațiile de afaceri durabile sunt esențiale, cardurile Daydreams devin un instrument valoros pentru a arăta apreciere și pentru a investi în bunăstarea celor mai importanți parteneri – echipa și colaboratorii noștri.” a adăugat Cosmin Lăcătușu, Director General VouchersDepot.com.

VouchersDepot.com este o platformă internațională dedicată automatizării achiziției și distribuției de carduri cadou digitale, atât în mediul B2B pentru companii interesate să-și recompenseze clienții, partenerii și angajații, cât și în mediul B2C pentru clienții finali care doresc să achiziționeze carduri cadou digitale. Compania a lansat o soluție pentru administreaza programelor de carduri cadou ale companiilor, prin emitere, distribuție și răscumpărarea online și offline.

VouchersDepot.com integrează cele mai prestigioase branduri și retaileri din Europa, oferind o gamă largă de opțiuni pentru toate tipurile de bugete.

Compania este deținută de integratorul de servicii de marketing direct Mediapost Hit Mail (deținut în proporție de 100% de Poșta Franceză) ce este prezent în piața românească de 25 de ani și a avut, împreună cu cele 4 filiale ale sale din România și 2 din Bulgaria, o cifră de afaceri de 55 milioane de euro în 2023. Compania asigură pentru clienții săi logistica pentru promoții de consumatori, pentru cluburi de fidelizare, logistică pentru comerțul electronic și materiale POS, soluții de marketing automation, precum și soluții de comunicare multi-canal prin call center, SMS, RCS, WhatsApp, chat și email.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related