difrnt. susține Pluria în consolidarea prezenței pe piața sud-americană printr-o campanie de SEO inovatoare în Columbia

difrnt. susține Pluria în consolidarea prezenței pe piața sud-americană printr-o campanie de SEO inovatoare în Columbia

Agenția de digital marketing difrnt. anunță un nou parteneriat cu startup-ul Pluria, prin care extinde portofoliul său de SEO în America de Sud, odată cu lansarea unei campanii inovatoare în Columbia, o piață în care Pluria este deja prezentă de doi ani.

Pluria este soluția ideală pentru echipele remote și hibride care vor să colaboreze eficient, oferind acces la spații premium pentru întâlniri și lucru împreună în peste 15 țări din Europa și America Latină. Printr-o rețea atent selectată de coworking-uri și cafenele, aplicația facilitează colaborarea și sprijină companiile să îmbunătățească productivitatea și performanța echipelor lor.

Pentru a conecta mai multe companii din America de Sud cu soluția sa de colaborare dedicată echipelor hibride, Pluria derulează o campanie SEO în Columbia, menită să crească vizibilitatea platformei în rândul organizațiilor locale, Columbia fiind o țară unde căutările legate de „coworking” pe Google au crescut cu peste 70% în ultimii 3 ani.

 

Obiectivele campaniei

Campania SEO are două obiective principale:

  1. Creșterea traficului organic pe site-ul Pluria, atrăgând un număr mai mare de utilizatori relevanți.
  2. Optimizarea structurii site-ului, prin implementarea de landing pages specifice locațiilor, pentru a îmbunătăți poziționarea în motoarele de căutare și a stimula vânzările.

Pluria este un proiect care ne provoacă din mai multe perspective, fiind prima noastră intrare pe piața sud-americană și primul proiect SEO într-o nouă limbă – spaniola. Până acum, am lucrat doar în limbi precum româna, engleza, greaca, bulgara și maghiara, în principal în Europa. Acest parteneriat ne oferă oportunitatea de a ne extinde serviciile pe un nou continent, iar experiența acumulată va contribui la perfecționarea strategiilor noastre globale,” a declarat Robert Vîja, COO și expert SEO la difrnt.

De asemenea, Robert a adăugat: „Compania noastră îmbrățișează modelul de lucru hibrid, si chiar folosim Pluria pentru echipa noastra pentru ca îmbunătățește experienta angajatilor si nivelul de colaboraree, fie că lucrăm din birou sau din spațiile de coworking oferite de Pluria.”

 

Impactul colaborării

Cu o prezență stabilă în Columbia de peste doi ani, Pluria și difrnt. au ales această piață ca teren de testare pentru o strategie inovatoare de SEO. Columbia, recunoscută pentru comunitatea sa activă de startup-uri și adopția accelerată a muncii hibride, oferă cadrul ideal pentru a optimiza și rafina abordările digitale.

 

Tehnologie scalabilă pentru extindere rapidă

O componentă importantă a colaborării constă în utilizarea tehnologiei și a soluțiilor automatizate. Difrnt. va implementa o strategie SEO scalabilă, care să permită lansarea rapidă în noi țări, fără a necesita eforturi majore de dezvoltare web. Acest model s-a dovedit deja eficient în colaborarea dintre difrnt. și Flip.ro, un lider pe piața telefoanelor recondiționate din Europa de Est, unde agenția a sprijinit extinderea SEO în Bulgaria, Grecia și Ungaria.

„Colombia este o piață strategică pentru Pluria, fiind prima țară din regiunea LatAm în care ne-am extins operațiunile și unde deja ne bucurăm de o recunoaștere ca susținători ai colaborării eficiente pentru echipele hibride și remote din America Latină. Parteneriatul cu difrnt. reprezintă un pas important pentru a amplifica prezența noastră în această piață și pentru a aduce în prim-plan Pluria, ca soluție ce facilitează coordonarea colaborării în persoană și o experiență pozitivă a angajaților ce pot avea acces nu doar în spațiile de lucru de tip coworking, ci și în spații de tip cafenea, unde ai și prânzul inclus”, a adăugat Gabriela Drăghia, Pluria.

difrnt. oferă servicii de marketing digital la 360 de grade, inclusiv media buying, programmatic media, analytics, SEO, social media, producție video, content marketing, marketing automation, UX/UI și optimizarea ratei de conversie. Cu un portofoliu impresionant de peste 30 de clienți, printre care Flip.ro, Optiblu, Optiplaza, Sofiaman, Zăganu, Avenor, MAM Bricolaj și Viasat, agenția este dedicată să livreze rezultate excepționale și să fie un partener de încredere pentru clienții săi.

Pluria este soluția B2B SaaS creată pentru echipele remote și hibride, care sprijină companiile să colaboreze eficient în persoană. Aplicația conectează organizațiile la o rețea diversificată de 750 de spații de coworking și cafenele din peste 15 țări din Europa și America Latină, oferind tehnologia necesară pentru a transforma colaborarea hibridă. Prin aplicația mobilă, angajații pot rezerva rapid spații flexibile pentru întâlniri sau pot accesa biroul privat ori sediul companiei, facilitând conexiunea directă între echipe. Pluria redefineste modul în care companiile implementează colaborarea modernă. Aplicația este disponibilă în Google Play și App Store. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Difrnt.

Founded in 2018, difrnt. is more than an advertising marketing agency—we are innovators, creators, and pioneers, focused on results and work ethics. Our services extend from media buying (PPC) campaigns, social... vezi detalii »

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related