CEO NN Asigurări de Viață: Eșecul nu este despre decizii greșite care te pot costa scump. Eșecul înseamnă să nu știi cum să reacționezi în urma unor astfel de decizii

CEO NN Asigurări de Viață: Eșecul nu este despre decizii greșite care te pot costa scump. Eșecul înseamnă să nu știi cum să reacționezi în urma unor astfel de decizii

Kuldeep Kaushik - CEO NN Asigurări de Viață, Sergiu Diaconu - CEO Dulcinella și Ovidiu Pinghioiu - Country Director Cegeka România - vor urca pe scena Fuckup Nights Bucharest Vol XXIII pentru a împărtăși lecțiile învățate în urma eșecurilor profesionale.

Kuldeep Kaushik - CEO NN Asigurări de Viață, Sergiu Diaconu - CEO Dulcinella și Ovidiu Pinghioiu - Country Director Cegeka România, vor vorbi deschis despre eșecurile din cariera lor și lecțiile prețioase pe care le-au învățat, în cadrul ediției XXIII a Fuckup Nights Bucharest (FUN).

Evenimentul va avea loc la Stup pe data de 25 noiembrie, începând cu ora 18:00. Intrarea este gratuită și înscrierea se poate face pe site-ul STUP, în limita locurilor disponibile. Evenimentul devine sold-out la scurt timp după anunțarea sa, încă de la prima ediție.

Kuldeep Kaushik, Sergiu Diaconu și Ovidiu Pinghioiu vor expune povești personale și profesionale marcate de eșec, care s-au transformat în învățături care pot fi date mai departe ca sursă de inspirație și motivație. Fiecare prezentare este urmată de o sesiune interactivă de întrebări și răspunsuri cu invitații.

Moderatoarea evenimentului este jurnalista Julia Nagy, recunoscută pentru experiența vastă în radio și televiziune.

Fuckup Nights explorează eșecul ca pe o experiență inevitabilă, dar plină de învățăminte esențiale pentru dezvoltare. În antreprenoriat și în business, în general, singura constantă e neprevăzutul.  Fiecare poveste împărtășită aici dezvăluie momente în care lucrurile s-au abătut de la plan și cum acele întâmplări, deși păreau greu sau imposibil de depășit, au adus noi perspective, idei și soluții neconvenționale,” spune Diana Iosu, fondatoarea DiFine PR, organizatorul evenimentului.

Kuldeep Kaushik este CEO al NN Asigurări de Viață, liderul pieței de asigurări de viață și pensii private din România, care susține clienții să protejeze ceea ce contează cel mai mult pentru ei: familia, sănătatea și viitorul financiar. Kuldeep are peste 22 de ani de experiență internațională în managementul P&L, strategie corporate și de business, managementul schimbării, excelență operațională, transformare digitală și dezvoltarea experienței clienților, având un impact în peste 20 de țări din Asia, Europa, Orientul Mijlociu, Africa, SUA și America Latină.

Pentru Kuldeep, cheia gestionării eșecului stă în reacția pe care o ai în momentele provocatoare:

Eșecul nu este despre decizii greșite care te pot costa scump. Eșecul înseamnă să nu știi cum să reacționezi în urma unor astfel de decizii. Succesul stă în capacitatea de a transforma eșecul într-o oportunitate și de a învăța din fiecare experiență.”

Sergiu Diaconu este CEO Dulcinella și antreprenor cu experiență de 26 de ani. Este fondator al celei mai mari agenții de publicitate din Moldova, co-fondator al celei mai mari rețele de cluburi de fitness pentru femei din Moldova și fondator al celei mai mari fundatii de caritate din Moldova, Fundația Sfântul Gheorghe (caritate.md). În urma experienței sale, Sergiu a devenit și mentor de afaceri pentru peste 1000 de antreprenori din șase țări.

Dacă ar fi să descrie eșecul ca pe o persoană, Sergiu l-ar descrie ca pe un profesor sever.

„Pentru mine, eșecul nu reprezintă un capăt de drum. Din contră, este ca un profesor sever, dar necesar într-un teren de joc numit afaceri, unde eșecurile nu ne fac să o luăm de la început (ca în jocuri), ci ne propulsează la următorul nivel. Asta înseamnă că nu încep niciodată de la zero, ci întotdeauna de la un nou nivel. Eșecul este poarta către succese fascinante, care ne oferă puterea de a avansa. Astfel, fiecare greșeală devine o oportunitate de a învăța. Cred că succesul provine din curajul de a înfrunta eșecurile, care deschid calea spre înțelepciune”, spune Sergiu Diaconu.

Ovidiu Pinghioiu este un lider cu peste 14 ani de experiență în industria IT și a serviciilor tehnologice. În prezent, este Country Director la Cegeka Romania, unde este responsabil de strategia de afaceri, operațiunile și creșterea companiei în regiune.

Anterior, Ovidiu a deținut mai multe poziții de conducere la Cegeka, inclusiv pe cea de Director Applications, Director Professional Services și Business Development Manager. În aceste roluri, s-a concentrat pe extinderea prezentei Cegeka și furnizarea de servicii IT în România. Înainte de a se alătura Cegeka, Ovidiu și-a dezvoltat o experiență solidă în dezvoltarea afacerilor și sales în companii ca CGS, Rinf și Ymens.

„Pentru mine, eșecul nu reprezintă o piedică, ci o oportunitate de a învăța. Din fiecare greșeală putem extrage lecții valoroase care ne ajută să vedem lucrurile dintr-o altă perspectivă. Astfel, putem să abordăm situațiile cu mai multă maturitate. Însă, cred că să nu ne lăsăm definiți de eșec și să îl privim mai mult ca pe o motivație este cel mai important” afirmă Ovidiu Pinghioiu.

Fuckup Nights Bucharest este o serie de evenimente care au loc la nivel global, în 215 orașe din 62 de țări din toată lumea, și care schimbă perspectiva cu privire la eșecul profesional. Se adresează, în egală măsură, micilor și marilor antreprenori, celor care lucrează în corporații, liber-profesioniștilor și studenților. În România, Fuckup Nights este oganizat de DiFine PR.

Parteneri ai evenimentului sunt: FAN Courier, Radio Guerilla, Complice, Sandler Training România, Republica BIO, Fonduri Structurale, Epic Prints, Techcelerator, Bizilive, Learning Network, Psychologies, IQads, SMARK, IQool, SocialPedia, Revista CARIERE, ClujHub, ROTSA – Romanian Tech Startups Association, Savoir Events Academy și Sabina Cornovac Online.

DiFine PR este o agenție de comunicare full services, compania oferind servicii de strategie și implementare a comunicării corporative, incluzând media relations, organizarea de evenimente, comunicare de criză, CSR, employer branding și influencer marketing, prin divizia sa specializată, DiFine Social. Portofoliul actual al clienților agenției include NN, FintechOS, Stefanini, TH Essers, Direct Pharma Logistics, GapMinder VC, Techcelerator, Dulcinella, Seedblink, Black Sea Fund, Bricklofts, Goldring, Undelucram.ro, Restart Energy, Verita International School, Tema Energy, Bitcoin Romania.

De-a lungul celor peste șapte ani de la lansare, DiFine PR a lucrat cu peste 150 de organizații și startup-uri de technologie. Pe lângă serviciile complete de PR, comunicare și consultanță în afaceri, agenția organizează, de asemenea, evenimente de tehnologie și de business precum NASA Space Apps Challenge, TechFest, Fuckup Nights Bucharest.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related