Leo Burnett & Target a realizat o prima campanie pentru Banca Romaneasca - Creditul de nevoi personale, care se desfasoara in perioada mai-iunie, dupa ce a castigat pitch-ul de creatie in luna aprilie. Potrivit informatiilor primite de la agentie, campania "credem in vise realizabile" va fi dezvoltata prin intermediul unei abordari integrate, declinand ideea din spatele executiilor pe mai multe medii de comunicare.
"In dezvoltarea acestei strategii am pornit de la observarea diferentei dintre ce pretinde comunicarea de retail banking ca isi doresc romanii si situatia reala. In realitate apartamentele de lux, cele mai recente modele de masini, hobby-urile bizare si celelalte vise asemanatoare prezentate in comunicarea de categorie nu sunt tocmai pe lista de prioritati a consumatorilor nostri, asa ca am ales sa coboram cu picioarele pe pamant romanesc, acolo unde oamenii viseaza mai degraba sa-si renoveze apartamentul sau sa-si cumpere o masina care sa nu-i lase in drum. Acestea sunt de fapt visele realizabile, visele care aduc fericirea si care merita sarbatorite. Intr-o categorie in care portretizarea viselor de neatins a devenit cliseu, Banca Romaneasca alege sa creada in cele realizabile si sa comunice asa cum romanii investesc: cu mult bun simt", declara Elena Ionita, Strategic Planner Leo Burnett.
Comentarii