Unele visuri devin promisiuni — angajamente față de noi sau față de cei dragi, în care investim speranță, emoție, efort și timp, până ce devin parte din noi. Indiferent de forma pe care o îmbracă – de la planuri îndrăznețe și dorințe îndelung amânate, la proiecte de suflet sau sprijin pentru cei din jur – promisiunile sunt construcții care ne formează și ne inspiră să acționăm.
“Creditul de Nevoi Personale pentru Promisiuni Ținute” a prins contur tot dintr-un astfel de angajament; acela de a-i susține printr-o dobândă avantajoasă de la 7,9% pe cei care vor să facă o diferență reală, respectându-și cuvântul dat.
“Ideea din spatele campaniei ne-a oferit șansa de a vorbi public despre relația subtilă și profundă pe care o avem cu propriile angajamente, fie ele mari sau mici”, povestește Daniel Hărmănescu, Group Creative Director @Wopa.
Înainte de extra spoilere însă, mai bine un play.
„Campania surprinde o perspectivă mai puțin explorată, aceea că un cuvânt dat devine în timp un soi de ancoră emoțională, care ne schimbă atât pe noi, cât și pe cei cărora le-am făcut o promisiune. Pe măsură ce renovarea casei părintești devine o misiune personală a eroului principal, nu doar o nouă locuință prinde formă, ci și responsabilitatea de a păstra vie o moștenire pentru generațiile următoare. Iar sprijinul CEC Bank completează perfect această poveste”, adaugă Monica Felea și Ionica Dogaru, creative team @Wopa.
„Prin această campanie, ne dorim să fim alături de clienții noștri în călătoria lor spre obiective financiare responsabile, oferindu-le un Credit de Nevoi Personale cu dobândă începând de la 7,9%. Alături de Wopa, credem în puterea visurilor autentice și în promisiunile care contează cu adevărat. De aceea, ne dedicăm promovării integrității și responsabilității financiare, sprijinind generații să își transforme aspirațiile în realitate. CEC Bank rămâne un partener de încredere pentru toți cei care își doresc să construiască un viitor cu sens, evitând consumul fără substanță și punând accent pe ceea ce este cu adevărat important.”, Dana Marinescu, Head of Marketing @CEC Bank.
„Promisiuni Ținute” e o campanie care se vede, se aude și se simte pe toate canalele; o experiență 3600 care își face loc în feed-ul tău, printre emisiunile tale preferate la TV și chiar în mașină, în drum spre birou, reamintindu-ți asemenea unui laitmotiv că o promisiune e o promisiune.
Au semnat pentru voi
Echipa CEC Bank
Cătălina Roman – Director - Direcția Identitate și Comunicare Strategică
Dana Marinescu – Head of Marketing - Direcția Identitate și Comunicare Strategică
Laura-Magdalena Lazăr – Manager Identitate și Comunicare - Direcția Identitate și Comunicare Strategică
Ioana Motoc – Manager Identitate și Comunicare - Direcția Identitate și Comunicare Strategică
Domnica Ciobănescu - Manager Identitate și Comunicare - Direcția Identitate și Comunicare Strategică
Daniel-Cezar Ion – Head of Digital Customer Acquisition
Echipa Wopa
Dragoș Ometiță – Creative Director
Daniel Hărmănescu – Group Creative Director
Monica Felea – Senior Copywriter
Ionica Dogaru – Senior Art Director
Traian Munteanu – Senior Art Director
Vlad Lipovanu – Head of Digital
Andra Țivichi – Client Service Director
Oana Dănilă – Group Account Director
Alexandra Rus – Senior Account Manager
Ana Stan – Senior Account Manager
Ruxandra-Maria Paraschiv – Senior Account Executive
Casa de Producție FILM FACTOR
Tino Furtună – Executive Producer
Diana Cuculea – Producer
Andrei Pietroșel – Producer
Cristi Gagea – UPM
Ana-Maria Gagea – Production Coordinator
Andrei Mîndru – Director
Radu Fulga – DOP
Casting – New Media Casting
Sorin Dima – Set Designer
Daniel Hognogiu – Props Master
Ioana Ieremia & Andrei Tudor – Styling
Claudia Mușat – Make-up & Hair
Răzvan Dumitru – Editor
Răzvan Dimitriu – Color Grading