Ioana Gheorghita: Mi se pare important sa pastram credinta ca moneda industriei de comunicare nu este informatia, ci semnificatia, sensul

Ioana Gheorghita: Mi se pare important sa pastram credinta ca moneda industriei de comunicare nu este informatia, ci semnificatia, sensul

Comunicarea nu este un ambalaj, ci un mod de conectare si dezvoltare de relatii pe termen lung, crede Ioana Gheorghita, brand strategist. Ioana a colaborat cu peste 20 de agentii de publicitate, iar recent lucrat in echipa de strategie Ableton, unde a avut un rol cheie in dezvoltarea identitatii de brand si a conceptelor narative strategice.

Anul acesta, Ioana face parte pentru prima data din juriul Internetics. Organizat de The Institute, festivalul reuneste 28 de agentii si companii participante care au inscris 150 proiecte pentru 59 de branduri si ONG-uri. Castigatorii vor fi anuntati pe 25 noiembrie, in cadrul Galei de Premiere Internetics 2024. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related