Burger King România scrie un nou capitol în povestea celebrului Whopper și aduce o reinterpretare fresh clasicului burger cu o campanie care declară răspicat: „Burgerul perfect ne-a ieșit și mai bine.” Cu o istorie de peste șase decenii, Whopper-ul este un simbol pentru fanii Burger King din întreaga lume, iar acum revine într-o formă și mai apetisantă pentru consumatorii din România.
Ce aduce nou Whopper-ul?
Pentru această relansare, Burger King a dus Whopper-ul la următorul nivel, concentrându-se pe trei elemente esențiale: o chiflă mai pufoasă, o carne mai suculentă și o temperatură de servire perfectă, între 55-60°C. Gustul autentic de grătar rămâne neschimbat, dar experiența e acum îmbunătățită.
Campania – „Burgerul perfect ne-a ieșit și mai bine”
Noua campanie, lansată de Publicis Romania împreună cu Burger King, vorbește despre cum perfecțiunea poate fi mereu reinventată. Burger King își invită fanii să redescopere Whopper-ul și să simtă din nou acea „scânteie” care face un moment perfect, complet. Campania celebrează faptul că lucrurile bune pot deveni și mai bune. În stilul autentic Burger King, mesajul subliniază că Whopper-ul a fost întotdeauna un clasic, iar acum are un plus de savoare.
„Orice la un moment dat a avut un breaking point. Ne-a plăcut super mult să ieșim într-un loc anume sau să mâncăm un anumit preparat, dar prin repetiție parcă gustul și-a pierdut din sclipire. Și asta e normal. Trăim pe super repede înainte și consumăm tot ce putem la maximum. Așa că bazat pe asta, noul Whopper vine ca un reminder. Un reminder - că poți să te bucuri la fel ca la început de ceva ce știi deja. Iar în cazul Whopper, că da, ceea ce îți place poate fi și mai bun decât ai crezut vreodată.”, spune Maria Teodorof, Group Creative Director la Publicis România.
Activările campaniei
Pentru a marca relansarea, Burger King România a lansat primul său spot TV, panouri outdoor, comunicare digitală, toate inspirate de ideea unui „refresh” pentru Whopper. În social media, campania prinde viață prin influenceri care împărtășesc „momente perfecte care au devenit și mai bune,” o paralelă creativă la noul Whopper. Aceștia își provoacă comunitățile să își aducă aminte de momentele perfecte și să încerce experiența Whopper-ului reîmprospătat.
„Whopper-ul a devenit de-a lungul timpului un simbol a tot ce reprezintă Burger King – autenticitate, gust intens și experiență flame-grilled. Relansarea Whopper-ului nu este despre a schimba ceea ce deja e iubit, este despre a-l aduce la un nou nivel, păstrându-i esența. Ne dorim ca fanii noștri să redescopere Whopper-ul, să simtă acea bucurie a primei mușcături, dar acum cu o chiflă mai pufoasă, o carne mai suculentă și o servire la temperatura perfectă. Această campanie ne permite să spunem clar: lucrurile bune pot deveni și mai bune – și asta e exact ceea ce le oferim fanilor noștri,” spune Alin Nenciu.
O invitație pentru toți iubitorii de Whopper
Relansarea Whopper-ului este angajamentul Burger King de a continua să inoveze fără a se îndepărta de esența brandului – gustul autentic și bucuria de a crea experiențe memorabile. Campania „Burgerul perfect ne-a ieșit și mai bine” promite să atragă atât fanii devotați ai Whopper-ului, cât și pe cei care descoperă pentru prima dată acest gust iconic.
Credits:
Burger King
Alin Nenciu, Marketing Manager
Mariana Lisofschi, Brand Manager
PUBLICIS
Maria Teodorof - Group Creative Director
Vlad Socianu - Group Creative Director
Marius Farcasanu - Digital Art Director
Stefan Bitu Tudoran - Copywriter
Stefan Georgescu - Associtate Planning Director
Aurora Torcea - Digital Account Manager
Corina Tudor - Senior Client Lead
MSL The Practice
Ioana Moaşa, Head of Retail
Anca Petrescu, PR Manager
Eva Coșa, Head of Social Media
Bianca Bojneagu, Social Media Manager
Ștefan Tirdea, Events & Experience Manager
Bianca Sorescu, Communication Manager
Zenith
Cristiana Gabor, Senior Communications Planner
Oana Vlad, Digital Planner
Crinu Paraschiv, OOH Manager