Internetics, un proiect The Institute, va premia luni, 25 noiembrie, cele mai bune proiecte și campanii digitale din România, în cadrul Galei de Premiere Internetics 2024. Evenimentul, moderat de Andi Moisescu, va avea loc la NORD Events Center by Globalworth (Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 4-6). Accesul la eveniment se va face pe baza de bilet.
Campania de comunicare a ediției din acest an se desfășoară sub mesajul „Internetics. Update your clout.”, subliniind modul în care festivalul contribuie la actualizarea imaginii și prestigiului online al tuturor participanților: de la agenții și jurați, la brandurile reprezentate de acestea.
Ediția 2024 a atras un număr impresionant de 150 de înscrieri din partea a 28 de agenții și companii participante. Printre agențiile cu proiecte nominalizate se numără: Cheil Centrade, Cohn & Jansen Creative Network, DDB România, Dentsu Creative România, Digitas, Jam Session Agency, KUBIS, Leo Burnett, Minio, MRM România, Ogilvy România, Oxygen, Publicis România, Saatchi & Saatchi + The Geeks, Tribal Worldwide România, v8 interactive, VML România, WOPA Communication, Zenith România.
De asemenea, companiile și organizațiile care au avut proiecte nominalizate în competiție includ Accept, AQUA Carpatica Flavours, Avon, Bridgerton, Carrefour, Coca-Cola, Dăruiește Viață, Doritos, Dorna, Dr. Max, Durex, eJobs, Fundația Vodafone, Griselda, Hope and Homes România, ING Bank România, Kaufland, KFC, LAY'S, McDonald's România, Milka, Naturli', Nemira, Orange, Penny, Pepsi, Regina Maria, Sameday, Smartree, Storia, Tazz, ThankQ x Kola Kariola, Tomi, Tuborg, Vodafone, Vola.
Nominalizații Internetics 2024 au fost stabiliți în urma mediilor obținute de proiectele înscrise, la finalul primei runde de jurizare, și pe baza pragului setat de președintele juriului, Juraj Kováč, Creative & Strategy Director la THIS IS LOCCO. Au fost luate în considerare doar proiectele cu media de cel puțin 3,6 dintr-un maxim posibil de 5, păstrându-se un procent de cel mult 45% din totalul înscrierilor pentru runda finală.
Participanții și-au înscris proiectele în șase categorii principale, iar în urma jurizării au fost stabilite următoarele nominalizări: Website & Mobile – 3 nominalizați, Social Media & Communities – 18 nominalizați, Video – 6 nominalizați, Digital Brand Experience & Activation – 15 nominalizați, Digital Campaigns – 22 nominalizați, Internetics Digital for Good – 2 nominalizați.
Gala de Premiere Internetics 2024 se va desfășura pe 25 noiembrie, la NORD Events Center by Globalworth (Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 4-6). Accesul se face pe baza de bilet.
Program Gala de premiere Internetics 2024:
18:45 - 19:30 – Primirea invitaților
19:30 - 22:00 – Festivitatea de Premiere
22:00 - 24:00 – Socializare, sărbătorirea câștigătorilor
Internetics este un proiect prezentat de: THE INSTITUTE.
Parteneri: UniCredit Bank, Purcari, Kozel, Globalworth, Coca-Cola, YouTube
Proiect cultural finanţat de: Ministerul Culturii
Parteneri ai Industriei: IAA, UAPR, ADC România, BRAT
Cu sprijinul: Primăriei Municipiului București prin ARCUB
Parteneri Media Strategici: Pro TV, Rock FM, Euromedia, YOOH
Parteneri Media: IQads, SMARK, BIZ, spotmedia, RADOR, Agerpres, PR Wave, EventsMAX
Parteneri Tradiţionali: Netvibes, mediaTRUST
O Campanie: Gavrilă&Asociații
Fondat și organizat de The Institute, Internetics este festivalul de marketing digital care stabilește standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiază cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri și tool-uri de promovare online, încurajând totodată creativitatea și abordarea strategică. Prima ediție Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creșterea și dezvoltarea acesteia.
The Institute este o organizaţie neguvernamentală, cu caracter autonom, care susţine interesele comunităţii creative din România în dialogul cu instituţiile statului şi cu organizații internaţionale. Anual, The Institute reunește în jurul inițiativelor, proiectelor și evenimentelor desfășurate peste 80.000 de persoane. Este fondator al proiectelor Romanian Design Week, DIPLOMA Show, Internetics, Gala Societății Civile și inițiator al programelor ASAP România, Cartierul Creativ și Combinat.