Karen Stone: Organizațiile nu se transformă, oamenii se transformă și oamenii funcționează după anumite obiceiuri. Așa că trebuie să știm să ne actualizăm obiceiurile

Karen Stone: Organizațiile nu se transformă, oamenii se transformă și oamenii funcționează după anumite obiceiuri. Așa că trebuie să știm să ne actualizăm obiceiurile

Posibilitatea este cuvântul după care se conduce în munca ei, Karen Stone, fondatoarea Mindshift Performance. Posibilitatea presupune o mentalitate de creștere, capacitatea de schimbare, deschidere. Elemente esențiale pentru adaptarea companiilor la provocările din 2024. Cu o experiență de 15 ani, Karen ajută organizațiile să se dezvolte și să se adapteze la schimbările din jur, prin transformare culturală, având o abordare bazată pe psihologie și neuroștiință. 

"Va exista ÎNTOTDEAUNA un loc pentru oameni într-o lume bazată pe tehnologie. Liderii trebuie să pregătească echipa pentru schimbare; să se antreneze și să înțeleagă cum să se schimbe mai întâi pe ei înșiși, apoi să-i ajute pe alții să se schimbe", spune Karen.

Karen Stone a vorbit despre aceste teme la How to Web 2024, conferință care a reunit peste 3000 de participanți. Povestim cu ea în continuare despre cum se schimbă piața muncii și noțiunea de lider în 2024, care sunt provocările cele mai mari pentru organizații și cum se adaptează oamenii la toate aceste transformări. 

 

Capitole importante în experiența ta

Iubesc narațiunile bune! Cred că a mea ar începe cu ceva de genul „Anii îndoielii”: Când crești și te simți nesigur cu privire la locul tău în lume. Următorul capitol ar fi „Căutarea”, perioada în care am început să îmi înțeleg punctele forte, să explorez opțiunile de carieră și să îmi perfecționez abilitățile. Apoi, „Mi-am pus centura”, în timp ce mi-am înființat propria afacere și mi-am căutat drumul, în timp ce am născut și am crescut cei doi fii ai mei. 

A urmat „Desfășurarea”, atunci când m-am transformat într-un consultant care învață despre modul în care lucrează oamenii (explorând în același timp propriul meu potențial uman, atât pe piața muncii, cât și ca părinte).

După aceea, a fost „Perseverența” în lumea corporativă, unde am condus echipe în mai multe companii, am construit strategii și am învățat pe parcurs din greșeli, în timp ce făceam această călătorie ambițioasă. 

Ceea ce mă duce la capitolul meu actual „Concretizarea”, unde pot să-mi îmbin experiența, punctele forte și abilitățile pentru a-mi dezvolta propria afacere și a ajuta la transformarea altora - la nivel de lider, echipă și cultură; pentru a permite organizațiilor să-și reconecteze culturile pentru a fi pregătite pentru viitor și echipate pentru a naviga în mod durabil în schimbarea continuă. 

 

Începutul

Am descoperit, în tinerețe, că mentalitatea este cea care face diferența. Am învățat asta ca atlet în anii adolescenței și a rămas adevărat de-a lungul carierei mele. În primul meu loc de muncă la Harrods, mi-am dat seama că mă pricepeam să-i ajut pe alții să exceleze și atunci am continuat pe acest drum. În același timp, îmi puneam următoarele întrebări: „Sunt suficient de bună?” „Ce diferență pot face?” „Ce pot învăța?” „Unde pot adăuga cea mai mare valoare?”.

 

Cum a evoluat noțiunea de lider

Este recunoașterea faptului că liderii lasă cea mai mare amprentă în echipa lor, iar aceasta trebuie să fie o forță pozitivă, una care aduce energie în și dincolo de echipă, nu o absoarbe. Această „forță pozitivă” sprijină atât un angajament mai ridicat, cât și păstrarea talentelor.

Liderii ar trebui să faciliteze performanța sănătoasă, dar de obicei nu sunt echipați cu abilitățile actualizate pentru a conduce cu incluziune, nuanțe generaționale și culturale, care necesită „adaptare” regulată. Dacă liderii nu demonstrează o mentalitate de învățare/creștere, probabil că nici echipele lor nu sunt pregătite pentru schimbare.

Sunt un susținător puternic al leadership-ului pozitiv, în care se lucrează la optimizarea punctelor lor forte, la atenuarea decalajelor și la conducerea centrată pe om, în care toată lumea își poate aduce tot ce e mai bun la muncă și poate face cel mai bun lucru. Nu împiedicați potențialul, identificați-l, maximizați-l și eliberați-l în afacere.

 

Care sunt provocările pentru lideri în 2024

  • Talent - angajarea, dezvoltarea, maximizarea celor mai talentați.
  • Capacitate – cum să faci mai mult cu mai puțin și cum să te concentrezi pe esențial (nu pe cele 25 de lucruri de pe lista ta de „de făcut”). Întotdeauna există prea multe priorități și nu este suficient timp. Deci nu vom avea niciodată mai mult timp, așa că ar fi bine să ne uităm la acele priorități!
  • Una dintre aceste priorități, indiferent de rolul liderului, ar trebui să fie asupra modului de a crea și susține o performanță ridicată sănătoasă.
  • Și să recunoști că este o practică continuă - nu mergi o dată la sală și te aștepți să aibă loc o transformare, așa că nu ar trebui să crezi că este ceva care trebuie „făcut” o dată. Este ceva ce faci în fiecare zi.

Unul dintre modurile prin care îi sprijin pe lideri este să-i ajut să înțeleagă, dintr-o perspectivă practică a neuroștiinței, cum funcționează de obicei creierul și să le arăt modalități de a depăși rețeaua implicită și de a construi obiceiuri noi, prietenoase pentru creier, care sunt concepute pentru provocările de astăzi. Odată ce pot aplica acest lucru pentru a se schimba, îi ajut să se echipeze cu instrumentele de care au nevoie pentru a-și ajuta echipele să se schimbe.

A ajuta liderii să gestioneze supraîncărcarea cognitivă și să-și consolideze adaptabilitatea este esențial. Reziliența este o altă practică care aduce câștiguri masive. Îmi place când văd rezultatele tangibile cu creșteri ale performanței, productivității și angajamentului, de aceea îmi place ceea ce fac la Mindshift Performance!

 

Cum se adaptează oamenii la lumea în schimbare

Va exista ÎNTOTDEAUNA un loc pentru oameni într-o lume bazată pe tehnologie. Ar trebui să ne gândim la AI ca la Inteligență asistată - condusă de oameni. Automatizarea pe care o oferă AI ajută la îmbunătățirea productivității. Liderii trebuie să pregătească echipa pentru schimbare; să se antreneze și să înțeleagă cum să se schimbe mai întâi pe ei înșiși, apoi să-i ajute pe alții să se schimbe.

Statisticile recente sunt clare, un studiu Gallup a constatat că majoritatea liderilor (44%) nu știu când și de ce angajații lor folosesc AI, doar 1 din 10 angajați folosind AI săptămânal și 70% folosind rar aceste instrumente. 

Pentru lideri, primul pas către integrarea eficientă a AI este recunoașterea și abordarea propriilor lacune de cunoștințe cu privire la utilizarea AI în echipele lor. Flexibilitatea cognitivă îi ajută să gândească dincolo de tradițional, pe teritoriul adaptării pentru realitățile viitoare de afaceri. Liderii trebuie să promoveze un mediu în care comunicarea despre instrumentele tehnologice este deschisă și încurajată. Liderii trebuie, de asemenea, să se străduiască să înțeleagă nevoile specifice și pregătirea forței de muncă pentru a utiliza AI în mod eficient.

 

Piața muncii în 2024

Este o provocare! Instabilitatea economică, politică și socială vor continua să provoace organizațiile. Ceea ce arată încă o dată importanța recalificării, pentru a fi adaptabil la schimbarea constantă.

Încurajați conversațiile despre recalificare, în care angajații explorează oportunități laterale și își re-gândesc opțiunile de carieră, lucrând astăzi pentru a-și construi abilitățile care vor fi importante în viitor. Conversațiile deschise despre carieră, cum ar fi aceasta, în care se discută despre abilitățile, experiențele și factorii de conducere ale carierei, sunt o modalitate esențială de a ajuta membrii echipei să navigheze în cadrul organizațiilor.

Ce pot face organizațiile pentru a construi culturi în care schimbarea să fie posibilă? Trebuie să fie vorba despre o soluție centrată pe obiceiuri. Organizațiile nu se transformă, oamenii se transformă și oamenii funcționează după anumite obiceiuri (deprinderi de a gândi, de a face și de a simți), așa că trebuie să știm să ne actualizăm obiceiurile, eliminându-le pe cele care nu ne mai servesc și stabilind noi moduri de operare, concentrate pe esențial, nu multe.

Sfat: 3 priorități este optim, odată ce trecem de numărul acesta asta, este foarte dificil să ai un impact semnificativ atunci când ai mai multe priorități.

 

Ce cuvânt nu mai vrei să auzi în domeniul tău

Nu mai vreau să aud cuvântul „Dar” – încerc întotdeauna să înlocuiesc acel cuvânt cu „Și” pentru un feedback și o comunicare mult mai bune. :)

 

Cuvântul care îți definește viziunea

Cuvântul care îmi definește cel mai bine viziunea este „Posibilitate”: sugerează stimularea unei mentalități de creștere.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related