Romanii nu sunt fideli marcilor

Desi aparent fac alegeri foarte clare in ceea ce priveste produsele folosite, romanii nu pun un accent mare pe marcile alese.

Studiul "BBDO - Maestrii ritualului" (BBDO - The Ritual Masters) privind ritualurile si importanta acestora in viata noastra de zi cu zi, realizat de BBDO Worldwide la inceputul anului, arata care sunt obiceiurile de consum ale publicului romanesc.

"Ne-am concentrat asupra aspectelor comportamentale, atat pentru ca acestea reprezinta o sursa de insight-uri, cat si pentru ca ne ajuta intr-o mai buna definire a obiectivelor si strategiilor pe care le concepem pentru clientii nostri. Ideea este sa privim ritualurile ca fiind o parte importanta din viata consumatorilor, pentru a intelege mai bine cine sunt acestia, cum actioneaza si cum putem integra marcile clientilor nostri in viata lor. De obicei ne uitam la comportamente prin "lentilele" unui brand sau ale unei categorii de branduri. Acest studiu reprezinta un "o lupa". Nu o alternativa", declara reprezentantii BBDO.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune


Comentarii

sorin sorin
acum 17 ani
desi e adevarata, concluzia acestui studiu nu ne mira. pai hai sa facem un mic efort si sa vedem cat de mult s-au implicat agentiile in constructia de branduri si mai ales de cand fac lucrul asta...si in plus.....e vorba de Romanica noastra draga cu mirificii sai locuitori!...parca imi si imaginez pe nea' Ion de la tara care face baie in curte seara si striga: "Marie, no grabeste-te de adu-mi Dove-ul din camera de la drum"...dupa care ii da cu sapunul in cap pt ca i-a adus Protex! La noi lucrurile sunt mai simple...sa duce omu' la bodega si cere o bere...vanzatoarea zice "de care", iar omu' nostru raspunde sec "ce ai mai rece"...pai nu-ti vine sa te apuci sa construiesti branduri!?
Zoran Vuxanovici
acum 17 ani
Nu vrea sa fiu carcotas, dar e foarte deranjant sa citesti un text atat de scurt scris de un copywriter si sa te tot poticnesti de greseli de ortografie. Cum se poate sa ai la 94 de cuvinte 4 greseli grave? Macar art-ul stie sa scrie foarte corect :)) Poate un switch de pozitii intre voi, baieti?


Branded


Related