Heineken a lansat impreuna cu Ogilvy o noua campanie de comunicare, "Heineken served Extra Cold", care se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august, in presa scrisa, outdoor si online.
"Mesajele folosite in campanie fac referire la Heineken si la lupta impotriva incalzirii locale. Am dezvoltat spoturi si printuri despre incalzirea locala, intreband diferite personalitati cunoscute cum fac fata incalzirii locale si cum lupta impotriva acesteia. Desigur, solutia cea mai des oferita a fost o bere rece! In comunicarea campaniei catre consumatori, ne-am concentrat mult pe mediul on-line. Am dezvoltat mai multe virale, care transmit aceeasi idee: lupta impotriva incalzirii locale cu ajutorul Heineken served Extra Cold. De la wallpaper-ul computerului, care se schimba dintr-o zi insorita intr-una de iarna, dupa deschiderea unei sticle de Heineken, pana la filmuletele care prezinta oameni care nu pot bea o bere rece fara sa se imbrace foarte gros, ideea centrala este aceea ca a bea bere Heineken served Extra Cold este cool" explica Vasile Alboiu, Digital Creative Coordinator Ogilvy Group.