Mai țineți minte glumița aia sadică din comunism, când mâncam răbdări prăjite? Răbdări prăjite, răbdări la cuptor, răbdări cu nimic și extra foame. Ei, campania de care vă spunem azi nu are glumițe sadice, ci o abordare mult mai emoționantă, pe același subiect. Imaginați-vă că sunteți la restaurant, ați comandat, și după vreo jumătate de oră deveniți deja iritați. Ce se întâmplă, a adormit bucătarul? Nu e posibil așa ceva, bătaie de joc. Sau sunteți acasă, ați pornit un serial și așteptați livratorul care întârzie. Deja ați scris pe Facebook și ați sunat la reclamații.
Ei, și acum să respirăm puțin: vi se spune că va mai dura vreo 48 de ore până e gata comanda. Da. 48 de ore. Absurd, nu? Ce fel de univers paralel mai e și ăsta? Unul cât se poate de real, în care trăim cu toții și în care prea mulți copii nu au parte de masa de prânz. Sau de cea de seară.
Campania Masa Răbdării încearcă să ne trezească puțin și să arate, într-un fel cât se poate de simplu și percurtant, că ceea ce nouă ni se pare normal este un lux pentru mulți oameni din jur.
Campania a fost lansată de Mantia AdAgency și Mercury360, alături de partenerii săi, Up Romania și Fundația Inovații Sociale Regina Maria. Planul lor este de a oferi 22.000 de mese calde, pentru ca acești copii să primească nu doar hrană, ci și o șansă la educație și un viitor mai sigur. Așa că, în loc să ne supărăm pe lucruri mici, mai bine să donăm pentru fapte bune.