Prima ediție debutează în noiembrie și stă sub semnul brand citizenship.
Golin propune un nou concept pe piața locală și invită brandurile la Golin Private Fireside Chats: întâlniri personalizate, aplicate la industria și specificul fiecărui brand, și ghidate de experți în analiză de date, strategie și business. Golin Private Fireside Chats vor sta sub EXPUS®, platforma de studii Golin, care analizează dinamici de piață, percepții și comportamente de consumator, cu sprijinul Path, unit-ul din Lowe Group, specializat în interpretarea datelor.
Golin Private Fireside Chats debutează în noiembrie, cu sesiuni despre brand citizenship pentru brandurile care vor să construiască relații autentice atât cu consumatorii, cât și cu stakeholderii instituționali și non-profit. Și pentru acele companii determinate să își folosească resursele cu cel mai bun return of investment în termeni de impact pozitiv în comunitate, economie și dezvoltarea business-ului.
„Golin Private Fireside Chats nu sunt one-size-fits-all - pentru că fiecare sesiune va fi aplicată pe industria, frământările și prioritățile partenerului pe care îl avem în față. De fiecare dată, perspectiva personalizată își va pune amprenta pe datele la care ne uităm și care ne vor conduce la insight-uri și oportunități unice, customizate. Dincolo de titlurile și implicațiile date de contextul unic din acest an, cel mai recent studiu Golin, EXPUS în an electoral, a scos la lumină cât de important este ca brandurile să își asume și să urmeze un plan coerent și consistent de brand citizenship. Așa că dedicăm prima ediție de Fireside Chats acestei teme relevante și suntem gata să găsim formula potrivită pentru fiecare partener”, a spus Marina Constanda, Head of Strategy, Golin.
Analizele Golin au arătat că oamenii se așteaptă, în esență, la două mari tipuri de acțiuni din partea brandurilor în zona de brand citizenship. Pe de o parte, ei vor să vadă programe consistente de implicare în problemele importante din societate, cu rezultate transparente și concrete. Pe de altă parte, au așteptarea ca brandurile să trăiască, alături de ei, momentele importante ale alegerilor, inclusiv prin promovarea participării la vot, prin acțiuni civice imparțiale și motivaționale.
Golin Private Fireside Chats promite să devină un spațiu de discuții autentice și consultanță intensivă, care va urmări să exploreze acele teritorii și oportunități prin care fiecare brand se poate implica pentru a face diferența. Sesiunile vor urmări atât identificarea unor acțiuni de tip platformă, cu impact pe termen lung, cât și materializarea unor posibile acțiuni contextuale, imediate.
Echipa de experți care va coordona întâlnirile este formată din Cristina Butunoi - Director Executiv, Golin, Roxana Bleoajă - Head of Path și Marina Constanda - Head of Strategy, Golin.
Brandurile pot rezerva gratuit sesiunea dedicată Golin Private Fireside Chats, în perioada noiembrie 2024 – ianuarie 2025.
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1.700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019 și PRWeek U.S. 2024. De asemenea, a fost desemnată Agenția Anului din regiunea Americii de Nord, în cadrul PRovoke Media 2021, Midsize Consultancy of the Year la SABRE EMEA 2023 și Research & Measurement Team of the Year în cadrul edițiior AMEC Awards din 2023, 2022, 2021, 2020 și 2019. Golin este prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019, ca în 2024 să devină prima agenție de PR care câștigă premii Grand Prix la Cannes Lions.
În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Initiative (media), Medic One (comunicare în domeniul medical) și Path (unit-ul specializat în analiza și interpretarea datelor).
Path este unit-ul din Lowe Group specializat în analiza și interpretarea datelor, creat ca răspuns la nevoia business-urilor de a se adapta rapid la viteza cu care consumatorul își schimbă comportamentul. Path integrează o suită amplă de instrumente și surse de date locale și internaționale, disponibile în rețeua agențiilor din grup, care adresează toate disciplinele comunicării.