Din culisele unui parcurs de milioane de vizualizări pe TikTok pentru brandurile din România. Insight-uri și perspective de la Raluca Mitrică, Content Creator TikTok @ Hold Marketing

Din culisele unui parcurs de milioane de vizualizări pe TikTok pentru brandurile din România. Insight-uri și perspective de la Raluca Mitrică, Content Creator TikTok @ Hold Marketing

Într-o lume digitală dinamică, TikTok a devenit o platformă de bază pentru branduri, acolo unde creativitatea și autenticitatea fac diferența. La agenția Hold Marketing, această misiune creativă este condusă de Raluca, specialist în crearea de conținut pe TikTok și „generatoarea de vizualizări” pentru clienții agenției.

Prin experiența ei, Raluca oferă o privire unică asupra impactului pe care TikTok îl poate avea asupra obiectivelor de business, dezvăluind cum sunt realizate campanii de succes și cum platforma redefinește strategiile de marketing.

 

Impactul tangibil al campaniilor TikTok pentru branduri

Campaniile TikTok pot avea un impact semnificativ asupra obiectivelor de business, mai ales când vine vorba de creșterea notorietății brandului și atragerea unui nou public. Brandurile au ocazia să se conecteze cu utilizatori care poate nu ar fi fost atinși prin alte canale de marketing, și să o facă într-un mod autentic și interactiv.

 

Ce face ca această platformă să fie atât de puternică

Pune accentul pe conținut autentic, captivant și ușor de consumat.

Spre deosebire de alte platforme unde reclamele pot fi trecute cu vederea, TikTok încurajează interacțiunea și participarea. Este un spațiu unde creativitatea domnește, iar asta este exact ce au nevoie brandurile pentru a stabili o conexiune reală cu publicul. Algoritmul este conceput astfel încât să promoveze conținutul către o audiență largă, deci chiar și brandurile mai mici pot deveni virale cu o abordare corectă.

 

Principalele provocări pentru branduri pe TikTok

Cred că cea mai mare provocare pentru mine este să-i scap de frica de a ieși din tipare și de a adopta o abordare mai relaxată și amuzantă. Multe companii sunt obișnuite cu stiluri de comunicare mai formale și ezită să-și arate partea fun și creativă, crezând că asta le-ar putea afecta imaginea.

 

Procesul de creare a conținutului pe TikTok

Procesul ar trebui să înceapă întotdeauna cu o fază de research și strategie. Analiza brandului clientului, publicul țintă și concurența, pentru a înțelege ce funcționează pe TikTok în acel sector. Apoi, treci la partea creativă: realizarea ideilor, selectarea sunetelor și analiza trendurilor relevante pentru brandul în cauză și crearea unui plan de conținut care să se alinieze cu obiectivele clientului.

Mai apoi, ar trebui să treci la aprobări din partea clientului, iar odată ce ai aprobarea, să înceapă procesul efectiv de creație - filmare și editare. Cel puțin noi, așa facem lucrurile.

 

Serviciile oferite de Hold Marketing pentru branduri pe TikTok

Oferim un pachet complet de servicii, care include tot ceea ce ai nevoie pentru a avea succes pe TikTok. Începem cu research și strategie, pentru a înțelege cum să ne adresăm eficient publicului țintă. Apoi ne ocupăm de filmare și editare, astfel încât fiecare clip să fie de calitate și să atragă atenția. Conținutul este filmat tot de echipa noastră, pentru că ne deplasăm la locația clientului.

De asemenea, ne ocupăm de crearea de conturi, managementul zilnic al contului, adaptarea conținutului pentru a se potrivi cu tendințele actuale și monitorizarea performanței. Practic, ne ocupăm de tot procesul, astfel încât brandurile să se poată concentra pe ceea ce fac cel mai bine și doar se bucură de rezultate.

Unul dintre cele mai mari avantaje este că ne deplasăm direct la client pentru a realiza filmările. Știm că majoritatea proprietarilor de afaceri au deja destule responsabilități și nu vrem să adăugăm încă una pe lista lor – să învețe cum să filmeze și să gestioneze echipamentele video. Venind noi la fața locului, ne asigurăm că toate aspectele tehnice sunt bine gestionate, iar clientul se poate relaxa din acest punct de vedere.

 

De ce ar trebui un brand să fie pe TikTok

Sfatul meu ar fi să încerce și să nu se teamă să experimenteze.

TikTok este o platformă care încurajează autenticitatea și creativitatea, iar brandurile care îndrăznesc să fie mai informale și să se distreze cu conținutul lor vor avea cel mai mult de câștigat. Nu este vorba doar despre a deveni viral, ci despre a construi o comunitate și a te conecta cu publicul într-un mod care nu este posibil pe alte platforme. Așa că, dacă încă ezitați, aș spune să faceți primul pas – să aveți curaj să ieșiți din zona de confort, pentru că doar așa poți ajunge la public.

Și o să vă dau un exemplu concret. Domeniul stomatologic, am preluat un cont de la zero. Am creat o serie de videoclipuri informative și amuzante care prezentau sfaturi și informații utile într-un format captivant și accesibil pentru public. În doar câteva săptămâni, videoclipurile noastre au ajuns la peste un milion de vizualizări, iar contul a câștigat rapid urmăritori.

 

TikTok: NU mai este doar platforma tinerilor

Deși inițial era asociat în principal cu generațiile mai tinere, astăzi, TikTok are o audiență diversificată, cu utilizatori din toate segmentele de vârstă. Conform unor statistici recente, peste 40% dintre utilizatori au vârste între 25 și 44 de ani, ceea ce demonstrează că platforma atrage și implică și publicul adult. Deci nu mai poate fi luată în calcul ca și scuză.

Hold Marketing este o agenție dedicată dezvoltării strategiei de brand prin soluții digitale precum Social Media Management, promovare Pay Per Click, SEO, Data Analytics, CRO sau Email Marketing. Agenția face parte din grupul Roweb cu o echipă de + 130 de specialiști și un portofoliu cu branduri din multiple domenii de activitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related