Iată o întrebare la care oamenii din publicitate nu sunt obișnuiți să se gândească: cum fac să nu mai recunosc niciun brand dintr-un anumit domeniu? S-au gândit la ea cei de la Glitch, când au realizat un proiect de anti-branding pentru industria jocurilor de noroc.
Dan Stănescu, director de creație, Irina Negrilă, strategă de brand, Andrei Nicolescu, designer de brand, Vlad Mihai, graphic designer, parte din echipa Glitch, au conturat o propunere de reformulare a abordării brandingului industriei, a identității vizuale și discursive, precum și a practicilor de lucru în publicitate. Se numește Dependența de viitor și face parte din "Teritoriu • Bani • Dependență", un proiect de cercetare a fenomenului jocurilor de noroc în România, din perspectiva evoluției industriei de jocuri de noroc și a efectelor acesteia asupra jucătorilor, organizat de Asociația Cinefocus și co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național. Rezultatele studiilor și anchetelor derulate de echipa proiectului sunt publicate pe parcursul lunii octombrie într-o secțiune dedicată, în cadrul platformei CriticAtac, și pe paginile de Facebook și Instagram ale proiectului.