Golin este agenția cu cele mai multe nominalizări din România la European Excellence Awards. Campaniile „Testat e Hot” pentru MedLife și „Joacă, nu jocuri” pentru Salvați Copiii au fost apreciate de juriul internațional în șase categorii.
„Testat e Hot”, realizată pentru MedLife, este prima campanie de conștientizare a BTS de la un festival din Europa Centrală și de Sud-Est. Nominalizată la patru categorii (Brand Relationship, Health & Pharma, Best in Hungary, Romania, Bulgaria și Event & Experiential Marketing), campania a lansat primul centru mobil de testare, unde sute de tineri au beneficiat de testare gratuită.
„Joacă, nu jocuri”, dezvoltată pentru Salvați Copiii, este nominalizată la două categorii: Small Budget și Best in Hungary, Romania, Bulgaria. Campania a fost concepută pentru a atrage atenția în România asupra pericolelelor aduse de expunerea copiilor la jocurile de noroc și solicită măsuri concrete de schimbare a legislației Parlamentului României.
European Excellence Awards este una dintre cele mai prestigioase competiții de PR din Europa, recunoscând anual cele mai bune campanii și agenții pentru creativitatea remarcabilă și inovația în PR și comunicare.
Credits: Ioana Munteanu, Andrei Popa, Lucian Cernat, Elena Manolache, Bianca Ionescu, Roxana Glonț, Bogdan Biszok, Maria Pop, Adrian Anghel, Iulia Ghiță, Cristina Stroiu, Andrei Bașa, Roxana Ștefan, Ciprian Dumitru, Alexandru Demeter, Roxana Bleoajă, Denisa Andrei, Anca Iacob.
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1.700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019 și PRWeek U.S. 2024. De asemenea, a fost desemnată Agenția Anului din regiunea Americii de Nord, în cadrul PRovoke Media 2021, Midsize Consultancy of the Year la SABRE EMEA 2023 și Research & Measurement Team of the Year în cadrul edițiior AMEC Awards din 2023, 2022, 2021, 2020 și 2019. Golin este prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019, ca în 2024 să devină prima agenție de PR care câștigă premii Grand Prix la Cannes Lions.
În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Initiative (media), Medic One (comunicare în domeniul medical) și Path (unit-ul specializat în analiza și interpretarea datelor).