Interviu cu Dan Moldovan, Director de Creatie, Propaganda
A crescut in doi ani cat altii in mai multi, iar acum, Propaganda este agentia castigatoare a Silver Agency of the Year la Ad'Or. Cu toate astea, Propaganda nu vrea sa devina un colos pe piata romaneasca de publicitate, ci vrea sa ramana o agentie de nivel mediu ca dimensiuni. Motivul e simplu - calitatea nu vine de la dimensiune.
IQads: V-ati auto-denumit, dupa Ad'Or-ul de anul acesta, revelatia festivalului
Dan Moldovan: Poate revelatia prin prezenta pe locul trei. Revelatia cred c-am fost in 2005, cand am participat: am luat doua premii, vreo trei-patru nominalizari. E o agentie sau era, in 2005, o agentie de care nu prea auzise nimeni in industrie. Si atunci poti considera ca fiind o revelatie aparitia unei comete de nu stiu unde, care a picat in publicitatea romaneasca si, uite-asa, am aparut noi in atentia tuturor. Acum nu stiu daca am fost revelatie, poate, mai degraba, am reconfirmat. Veneam dupa un AdPrint care, cel putin anul asta, a fost reusit. Mai participasem in 2006, dar fara premii. La Effie am avut doua inscrieri, am luat doua premii. Si atunci Ad'Or n-a mai venit ca o surpriza, intram in normalitate.
Comentarii