RADOX și the Syndicate aduc piesa de rezistență a confortului termic

RADOX și the Syndicate aduc piesa de rezistență a confortului termic

Amenajarea unei case este ca un puzzle – fiecare piesă contează. Și, așa cum un puzzle are sens doar atunci când e complet, la fel, și o locuință devine cu adevărat „acasă” cu un climat armonios… literalmente. Adică și căldură, și răcoare, în funcție de sezon și de preferințe.

Cea mai recentă campanie de awareness RADOX, prezentă în spațiul digital, social media și radio, continuă seria de colaborări cu agenția the Syndicate și comunică, memorabil și clar, faptul că gama de produse a companiei este cât se poate de diversificată. RADOX înseamnă mai mult decât calorifere, iar vizualul vorbește de la sine.

Structurat sub forma unui puzzle ale cărui piese, reprezentând atât produse destinate încălzirii, cât și climatizării, formează conturul unei case, KV-ul transmite mesajul soluțiilor complete și personalizate. Fiecare locuință are nevoi termice diferite, iar, cu ajutorul RADOX, confortul se instalează piesă cu piesă.

Spotul radio păstrează conceptul de puzzle și îl integrează într-un dialog dintre un proprietar și meșterul care îi oferă informații prețioase. Deloc întâmplător, numele meseriașului este Radu, trimitere la denumirea companiei, iar concluzia, care dă și numele campaniei – „Nea Radu, ești doxă” –, consolidează asocierea brandului RADOX cu profesionalismul.

Pentru acest proiect, the Syndicate a colaborat cu agenția de marketing digital AdSymphony, care s-a asigurat că mesajul ajunge la ochii și urechile tuturor. Astfel, pe aceeași frecvență, campania a inclus, pe parcursul verii și toamnei 2024, și o serie de proiecte speciale, interactive, în colaborare cu două dintre principalele posturi de radio din România: Guerrilla și Europa FM.

Ne-am dorit o campanie care să sublinieze faptul că RADOX oferă servicii personalizate complete în funcție de necesitățile fiecărui proprietar. Experiența de peste 30 de ani în industrie și gama diversificată de produse reprezintă garanția profesionalismului nostru, rezultatul fiind un cămin complet din punct de vedere al confortului termic, întocmai ca un puzzle completat. Din nou, the Syndicate a livrat o execuție ce transmite mesajul într-un mod eficient și, totodată, greu de ignorat”, spune Cristiana Roșu, CEO RADOX.

Am vrut să schimbăm percepția generală cu privire la brandul RADOX, multă vreme asociat în mentalul colectiv cu caloriferele. Cu un brief clar, #IntelligentCreativity, echipa potrivită și o abordare catchy, dar accesibilă, oamenii au înțeles că RADOX e piesa de rezistență atunci când își amenajează sau renovează casa, indiferent de preferințe. Client mulțumit, consumatori fericiți – e win-win!”, Răzvan Vasiloiu, Head of Strategy the Syndicate.

Am mers pe o abordare care îmbină clasicul și inovația. Pe de o parte, din punct de vedere vizual, avem paralela puzzle – soluții complete, care comunică în mod evident multitudinea de produse și beneficiile unei game adresate oricăror nevoi ale consumatorilor. Pe radio, dialogul casual și wordplay-ul cu trimitere la numele RADOX stârnesc interesul și construiesc organic awareness”, adaugă Lavinia Dădârlat, Senior Copywriter the Syndicate.

În concluzie, cine nu are un nea Radu… tot va afla despre diversitatea gamei RADOX, pentru că piesele se leagă și fiecare ne putem construi propria imagine de ansamblu în ceea ce privește confortul termic.

 

Credits:

Echipa RADOX:
Cristiana Rosu – CEO
Iuliana Voicu – Marketing Specialist
Florin Niste – National Sales Manager
Echipa the Syndicate:
Răzvan Vasiloiu – Head of Strategy
Florin Olingheru – Creative Director
Lavinia Dădârlat – Senior Copywriter
Mario Nistor – Junior Copywriter
Sabina Florescu – Art Director
Roxana Lupu – Account Executive
Adrian Săvescu – DTP

Echipa AdSymphony:
Alexandra Achimescu – Senior Media Buyer
Michael Virvaroiu – Senior Video Editor
Berta Copaci – Social Media Creator
Anca Maria Simion – Account Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


AdSymphony

Povestea noastră 1993 - Călătoria noastră pe tărâmul marketingului a început cu producția de materiale publicitare: insigne, brelocuri, clipboard-uri. Echipa era formată din patru persoane. 2017... vezi detalii »

the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related