LINE Agency, agenție independentă cu capital 100% local, a obținut o recunoaștere semnificativă la Webstock 2024, câștigând patru premii pentru două dintre campaniile realizate anul acesta. Agenția a fost premiată pentru proiectele UNTOLD Creators by Visa și Vichy - Menopauza? Pentru mine, nicio pauză.
UNTOLD Creators by Visa, un program de mentorat unic în România, dedicat noii generații de creatori de conținut la festivaluri, a fost dezvoltat în cadrul ecosistemului UNTOLD, al treilea cel mai mare festival din lume conform Top 100 DJ Mag. Proiectul, co-creat de Visa și UNTOLD, a câștigat la două categorii:
- Bronze la Best Experiential Campaign
- Silver la Best Integrated Digital Campaign
Proiectul reprezintă prima inițiativă a noii divizii a LINE Agency, creată în colaborare cu DjSuperStore, sub deviza "Where music meets advertising". Acest parteneriat inovator a dus la crearea unei platforme care nu doar conectează brandurile cu publicul tânăr, ci integrează muzica în mixul de marketing, ducând la următorul nivel din punct de vedere implementare și fluiditate a procesului de comunicare asocierile dintre branduri și muzică.
Campania pentru Vichy, „Menopauza? Pentru mine, nicio pauză”, a fost, de asemenea, premiată la două categorii:
- Bronze la Best Influencer Marketing
- Bronze la Best Integrated Digital Campaign
Această campanie educativă, dedicată femeilor de peste 40 de ani, a fost creată pentru a promova normalizarea discuțiilor despre menopauză și pentru a oferi soluții specializate prin gama Vichy Neovadiol. Platforma oferă nu doar informații și consultații de specialitate, ci și sprijin psihologic, încurajând femeile să își mențină încrederea și echilibrul în această etapă importantă a vieții lor.
„Aceste premii sunt o recunoaștere a muncii și pasiunii echipei noastre, dar și a parteneriatelor de succes pe care le-am dezvoltat cu clienții noștri. Marcăm prin aceste premii atât un început de succes cu noua divizie, Where music meets advertising, cât și un parteneriat și o colaborare deja devenită tradiție cu L’Oreal și echipa Vichy. Proiectele premiate demonstrează angajamentul nostru de a crea campanii inovative și integrate, care îmbină creativitatea cu tehnologia pentru a genera un impact real asupra audienței,” a declarat Ruxandra Micșunescu, CEO, LINE Agency.
Line Agency este o agenție de marketing & creație independentă, cu capital 100% local, însă aplicând standardele și exigențele companiilor multinaționale. Agenția a fost înființată în 2016 de Ruxandra Micșunescu după experiența câștigată în două dintre marile agenții de rețea din țară, dar și în departamentele globale de Marketing & PR din grupuri internaționale precum Richemont Group și LVMH Group De-a lungul timpului, agenția a acumulat un portofoliu extins de clienți, de la branduri globale precum BOSS, H&M, L’Oréal, MagnaPharm, YouTube, dar și branduri locale precum Bog’Art, LaDorna, Sofiaman, Mizar, Profi sau Zuzu.
DjSuperStore este cel mai important provider de echipamente de DJ din România. Atât prin platforma de ecomm djsuperstore.ro, cât si prin show-room-ul din hub-ul din Aurel Vlaicu. Pe lângă comerțul cu echipamentele de DJ si producție muzicala, DjSuperStore este cel mai important provider pentru echipamente de DJ si suport tehnic la cele mai importante evenimente si festivaluri din România, precum Untold, Electric Castle, Neversea si Summer Well. In ultimii 10 ani, DjSuperStore a creat si implementat proiecte dedicate pentru branduri din zona de Banking, F&B, Tobbaco si Telecom.