Alexandrion și Touch Agency anunță încheierea campaniei promoționale „Pasiunea ne unește!”

Alexandrion și Touch Agency anunță încheierea campaniei promoționale „Pasiunea ne unește!”

Alexandrion, unul dintre cele mai longevive branduri din portofoliul Alexandrion Group, parte a Nawaf Salameh Family Office, a implementat în această vară campania promoțională “Pasiunea ne unește!”, campanie dedicată celor care iubesc fotbalul. 

Toți cei care s-au înscris în campania națională, în perioada 03.06.2024 – 01.09.2024, prin achiziția produselor: Alexandrion Premium collection 7*, Alexandrion Classic Collection 5* şi Alexadrion Flavour Collection au avut șansa să câștige premii garantate, dar și premii prin tragere la sorți.

Fie că au degustat expresii din gama Alexandrion pentru prima oară, fie că au fost consumatori fideli, participanții au putut câștiga premii constând în:  

  • 10.000 de tricouri galbene, personalizate cu steagul României și logo-ul Alexandrion, premii garantate care au fost acordate pe toată perioada campaniei;
  • 455 de tricouri oficiale de suporter al echipei Naționale de fotbal, premii acordate săptămânal prin tragere la sorți;
  • 5 Experiențe Premium (marele premiu) constând în pachete formate din 1 smart TV Samsung QLed , 1 canapea extensibilă și 1 sound bar Samsung, premii acordate la finalul campaniei prin tragere la sorți.

Experiența Premium le va oferi câștigătorilor oportunitatea de a urmări meciurile Echipei Naționale de Fotbal a României într-un cadru confortabil la ei acasă, pe dispozitive de ultimă generație care îi va transpune în atmosfera efervescentă de pe stadion.

În urma validării, au fost desemnați câștigători ai Experiențelor Premium următorii:

  1. Buzățoiu Sorin
  2. Cojocaru Bogdan
  3. Nan Cristian
  4. Voicu Gabriel - Valerică
  5. Ene Florian

„ Abia aștept să mă uit la următorul meci al Naționalei de Fotbal cu antrenorul Mircea Lucescu, direct de la mine din sufragerie. Sunt sigur ca va fi o experiență de neuitat, voi simți atmosfera ca atunci când sunt pe stadion.” , a declarat unul din câștigătorii Marelui Premiu. 

Campania “Pasiunea ne unește!”  a fost implementată și în peste 40 locații HORECA la nivel național. Participanții care au degustat expresii din gama Alexandrion în interiorul acestora au putut câștiga premii tematice, oferite de brand ambasadorii brandului: tricouri personalizate Alexandrion, mingi și rucsascuri. În cadrul acestor activări brand ambasadorii Alexandrion au  oferit aproximativ 4000 de premii tematice. 

Campania «Pasiunea ne unește!», a fost conturată în jurul ideii de comunitate a iubitorilor fotbalului, cu care brandul Alexandrion are deja o legătură puternică, dezvoltată pe parcursul celor peste 20 de ani în care Alexandrion Group a susținut și continuă să susțină sportul. În iunie 2024, Alexandrion Group a devenit Partener Oficial al Federației Române de Fotbal, un parteneriat prin care își propune să contribuie la valorificarea impactului pozitiv pe care îl are sportul rege asupra societății şi la promovarea sa la nivel global.

Campania promoțională  „Pasiunea ne unește!” a beneficiat de un mix de comunicare care a inclus atât instrumente offline, cât și online.

Echipa care a lucrat la campania „Pasiunea ne unește!”
Ioana Chirița, Brand Manager Alexandrion
Ioana Sain, Account Manager
Andrei Golomoz, Graphic Designer
Cosmin Orășeanu, Graphic Designer
Georgiana Jianu, Graphic Designer

Alexandrion Group este lider în producția și distribuția de băuturi spirtoase și vinuri din România și singurul producător de single malț din țară. Grupul are o istorie de peste 200 de ani în industria de băuturi spirtoase locale, producând unele dintre cele mai puternice mărci din România, la DISTILERIILE ALEXANDRION SABER 1789, recunoscute atât la nivel național, cât și internațional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse include băuturi tradiționale românești și produse internaționale. Alexandrion 5* și 7*, celebrul vinars Brâncoveanu XO, VS și VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova precum și alte produse au asigurat Grupului poziția de lider al pieței de băuturi spirtoase și tradiționale din România. Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea, completându-și portofoliul cu vinuri, liniștite și spumante. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related