Să ajungi la public, să îți sapi un loc în mintea lui și să îl faci să se gândească la tine. Să te joci, să nu te iei prea în serios. Să nu îți fie frică. Să îți iei o doză mică și obligatorie de libertate. Să fii curios. Și cel mai important: să nu creezi doar pentru a satisface așteptările celorlalți. Sunt câteva din cerințele creativității pe care le numără Alexandra Petrescu, Head of Social Media Web Ventures. Bineînțeles, lista e mult mai lungă. Cere talent și imaginație, dorința de a înțelege lumea din jur, atenția la detalii, deschiderea de a privi oamenii și de a fi interesat de toate lucrurile mici care îi animă. Și cu toate acestea, AI-ul promite să ofere rezultate, în lipsa acestei călătorii profund personale.
[Creativitatea de zi cu zi] Alexandra Petrescu: Cei mai mulți oameni ignoră publicitatea, așa că trebuie să te furișezi pe sub radar pentru a face ceva interesant și captivant, ceva care să rezoneze cu interesele lor
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: