Coffice Stories – primul sitcom online despre cafea & viața de birou, creat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania

Coffice Stories – primul sitcom online despre cafea & viața de birou, creat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania

Coffice Stories – un serial despre cafea & viața de birou – este primul mare proiect de social commerce realizat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania, în cadrul parteneriatului început anul acesta între cele două companii.   

Pornind de la un insight clar și de la punctele de diferență principale ale celui mai nou model de espressor complet automat lansat de De’Longhi în România, echipa de creație a dezvoltat un serial online în patru episoade, care aduce în prim plan viața de birou post pandemie, unde fiecare beneficiu contează, mai ales o cafea bună. Iar când cafeaua e perfectă, eventual pe gustul fiecărui angajat, biroul se transformă într-o adevărată scenă, cu un espressor în rolul principal. 

Viețile angajaților dintr-un birou corporatist iau o întorsătură pozitivă când espressorul Rivelia își face apariția la serviciu. Acesta vine cu 18 rețete, hoppere (recipiente) interschimbabile pentru mai multe tipuri de boabe de cafea, 4 profiluri Coffee Routine cu inteligență artificială integrate, cu tehnologie care adaptează gradul de măcinare la fiecare tip de cafea și un design care se potrivește în orice ambianță.

Coffice Stories este primul mare proiect de creație de la începerea colaborării la nivel local dintre De'Longhi și agenția Saatchi x Saatchi, episoadele lansate pe YouTube și în social media adunând deja peste 600.000 de vizualizări.

Pentru un espressor atât de special, ne-am dorit un proiect ieșit din tipare, capabil să arate, într-o manieră creativă, complexitatea acestui produs. Întregul concept Rivelia a luat naștere în urma comunicării constante cu clienții noștri, ținând cont de preferințele fiecărui consumator și răspunzând nevoilor lor într-un mod absolut inovator. Nu doar că prepară 18 băuturi la atingerea unui buton - Rivelia ține cont de particularitățile de gust ale adevăraților cunoscători în ale cafelei: ajustează gradul de măcinare în funcție de băutură, vine cu recipiente diferite de boabe pentru fiecare utilizator sau tip de cafea, interacționează prin interfața sa cu utilizatorul, creează profiluri diferite și reține opțiunile fiecăruia în funcție de momentul zilei”, explică Roxana Dumitru, Director de Marketing De’Longhi România.

„Cu toată tehnologia din spate, espressorul Rivelia s-a lansat în România ca o adevărată experiență care schimbă regulile jocului. Am vrut să ducem asta mai departe și în digital și am creat un serial despre oameni obișnuiți, la birou, unde Rivelia apare și, dintr-o data, schimbă regulile jocului: pe de o parte prin faptul că, de-acum, fiecare își poate bea cafeaua perfectă pentru el, la o simplă atingere de buton, dar și pentru că, în fața espressorului, personajele își dezvăluie personalitățile într-un mod amuzant și plin de surprize. Iar asta atrage după sine tot felul de „drame”. 

Vedem personaje diferite, în care ne putem regăsi fiecare dintre noi, fie că ne identificăm cu perfecționismul Anei, competitivitatea lui Mihai, entuziasmul Ioanei, grija excesivă a Elenei sau pasiunea pentru tehnologie a lui Paul. Ce au în comun acești colegi este că iubesc cafeaua și se simt cu adevărat răsfățați că pot s-o bea de-acum așa cum le place lor: latte, cappuccino, cortado, espresso,” spune Teodora Ionică, senior copywriter.

Pe canalul de YouTube De’Longhi, utilizatorii pot urmări episoadele Coffice Stories. În fiecare episod, există și un cod secret care aduce un discount de 700 lei la cumpărarea unui espressor Rivelia, în fiecare dintre cele 4 culori disponibile (gri, alb, negru, bej). Codul secret din fiecare episod se aplică la coșul de cumpărături de pe site-ul delonghi.com. Astfel, Coffice Stories devine un serial cu o componentă de social commerce, cu obiective duble, de awareness și de vânzări, valorificând oportunitățile oferite de mediul online.

 

 

Credits:

Saatchi&Saatchi
Bogdan Costin – Creative Director
Laura Belc – Creative Director
Teodora Ionică – Senior Copywriter
Dorina Cioriia – Senior Art Director
Mirabela Manea – Digital and Data Account Director
Monica Grecu – Account Manager
Dana Popescu – Account Manager
Laurențiu Semeniuc – Head of Strategy
Alexandra Pascu – Senior Strategic Planner
Georgiana Feriu - Digital Strategist
Camelia Efrimov - AV Production Director
Alexandru Calin - AV Production Manager

De’Longhi Romania
Roxana Dumitru - Director de Marketing De’Longhi România
Laura Otopeanu - Brand Manager De’Longhi

Film Factor
Executive Producer: Tino Furtuna
Producer: Diana Cuculea
Producer: Andrei Pietrosel
Director: Alex Cotet
DOP: Paul Tatcu
Casting: New Media Casting
Set Designer: Mihaela Hognogiu
Props Master: Daniel Hognogiu
Styling: Ioana Mihailescu
Make-up & Hair: Claudia Musat
Editor: George Dobre
Color Grading: Mihai Sessa
Camera, Lights & Grip: IQ Media

United Media
Oana Gherghina – Digital Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related