Râmnicu Vâlcea Shopping City alege RedSem drept furnizor de hostess și promoteri

Râmnicu Vâlcea Shopping City alege RedSem drept furnizor de hostess și promoteri

Încă o colaborare de succes pentru portofoliul RedSem a fost încheiată cu Ramnicu Vâlcea Shopping City. Agenția furnizează resursa umană necesară pentru evenimentele BTL și vine în susținerea centrului comercial pentru atragerea și loializarea clienților.

În fiecare sezon al anului, echipa de hostess RedSem participă la campanii aniversare, tematice (de Crăciun, de Paște) sau de promovare a aplicației Spot. În timpul difuzării meciurilor Campionatului European de Fotbal UEFA 2024, hostessele au fost prezente pentru a întâmpina suporterii echipei naționale a României și a-i invita la distracție în centrul comercial. Personalul specializat a împărțit materiale promoționale, a colectat lead-uri și nu în ultimul rând a fost receptiv la întrebările și nevoile clienților.

Parteneriatul cu Râmnicu Vâlcea Shopping City va dura doi ani cu posibilitate de prelungire și pregătește mult mai multe surprize inedite. De ambele părți, impresia a fost aceeași - seriozitatea și implicarea și-au spus cuvântul, lucru pe care îl afirmă și echipa de marketing colaboratoare:

"Am avut o experiență minunată cu serviciile de promoteri pentru mall. De la început, am fost plăcut surprinși de cât de profesionistă este agenția RedSem în ceea ce privește comunicarea și organizarea echipelor. A reușit să înțeleagă imediat ceea ce ne doream să transmitem prin campaniile și evenimentele noastre și a adus multă energie pozitivă în alegerea persoanelor potrivite, inclusiv în a schimba imediat pe cineva dacă nu era în regulă. 

Promoterii au făcut o treabă grozavă în a capta atenția vizitatorilor. Au interacționat cu toată lumea într-un mod foarte natural și relaxat, ceea ce a creat o atmosferă plăcută și deschisă la eveniment, iar noi am stat relaxați deoarece acestea făceau check-in mereu când veneau la treabă. 

Un alt lucru care ne-a plăcut foarte mult a fost cât de ușor a fost să lucrăm împreună. Echipa a fost mereu deschisă la sugestii și gata să se adapteze pe loc, ceea ce ne-a făcut să ne simțim foarte confortabili și încrezători. 

Recomand cu drag REDSEM oricui își dorește să aducă un plus de energie și interacțiune la evenimentele lor. Cu siguranță vom apela din nou la ei!", a declarat Bianca Gușatu, marketing specialist.

"În spatele oricărui eveniment pentru care furnizăm resursa umană stau ore de muncă în echipă. Punem accent în special pe comunicare transparentă și înțelegere pentru a oferi soluții personalizate. Suntem atenți la fiecare detaliu în parte, iar empatia este elementul care ne definește. 

Scopul nostru este să oferim fiecărui colaborator care ne alege hostesse, promoteri și helperi dedicați. Tocmai de aceea, răspundem cu promptitudine fiecărei solicitări. Ramnicu Vâlcea Shopping City este un partener care ne-a confirmat încă o dată că serviciile noastre și experiențele pe care le oferim în campanii sunt apreciate. Fiecare proiect demarat cu succes este un prilej de a ne demonstra capacitatea de adaptare și atenția la detalii. Le mulțumim pe această cale pentru încredere", spune Bianca Rusu-Moise, HR manager pentru RedSem.

Cu peste 5 ani experiență în domeniul publicității, RedSem este o agenție specializată atât în servicii SEO, realizare website, social media și copywriting, cât și în recrutare de personal. Îndrumată de sloganul Business people without office clothes, dar și dornică să depășească așteptările clienților, echipa asigură resursa necesară pentru o gamă variată de evenimente BTL - de la petreceri private și activări de brand până la târguri și conferințe de business. Oferta include hostesse, helperi, team leaderi, brand ambasadori, modele și consultanți farmaceutici. Parteneriatele încheiate de-a lungul timpului au vizat atât zona corporate, cât și cea in-store sau de festival. De fiecare dată reușita a avut la bază principiile cheie ale agenției RedSem - profesionalism, creativitate și deschidere.

Printre clienții din sfera BTL se numără - Promenada Mall Craiova, Harley-Davidson București, Ivatherm, Bioderma, Sesderma, Cineplexx, APIA și Camera de Comerț România-Elveția.

Râmnicu Vâlcea Shopping City a devenit principala sursă de distracție pentru vâlceni. În centrul comercial se regăsesc peste 60 de magazine pentru shopping și foodcourt de la unii dintre cei mai cunoscuți retaileri. Programul de funcționare este între 10:00 - 22:00, timp în care clienții se pot delecta atât cu o sesiune binemeritată de cumpărături, cât și cu evenimente speciale.

De asemenea, pune la dispoziția celor interesați o gamă diversificată de servicii precum: înfrumusețare, croitorie, curățătorie sau fitness.

Râmnicu Vâlcea Shopping City este proprietatea NEPI ROCKCASTLE, unul dintre cei mai de apreciați operatori de centre comerciale din Europa de Est. Cu un portofoliu variat, care include 59 de proprietăți și o echipă de management profesionistă, NEPI ROCKCASTLE a reușit să genereze 337 de milioane de vizite în anul 2023. Majoritatea centrelor pe care le deține sunt concentrate în România (38%), dar pe listă se află și Polonia, Ungaria, Slovacia și Bulgaria.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related