Ele.ro organizeaza pitch pentru o campanie online

ELE.ro lanseaza in perioada 4-18 iunie o licitatie in urma careia cele mai bune idei de campanie online vor fi implementate in cadrul unui proiect pilot. Potrivit unui comunicat Vodanet, la licitatie poate participa orice agentie care se adreseaza publicului Ele.ro si nu deruleaza in paralel o campanie platita, avand un concept similar, pe alte medii concurente.

Prin intermediul acestei prime licitatii organizate de ELE.ro pentru o campanie-pilot, Anne Matea, Business Director pentru ELE.ro, ofera consultanta in stabilirea conceptului, targetare in functie de caracteristici socio-demografice, planificare pe baza obiectivelor prestabilite si monitorizarea rezultatelor. Campania pilot se va desfasura pe o perioada de 4 pana la 6 saptamani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related