Odata cu fiecare sticla sau halba, vom cumpara si cate un set distinct de valori general-umane ce diferentiaza brandurile
O disponibilitate mai mare pentru prietenie, complicitate masculina, ganduri ascunse indreptate spre femei, gustul succesului, dorinta de a invinge - sunt valorile sau starile de spirit pe care le cumparam anul acesta, odata cu berea. Berarii au inceput sa deruleze campaniile de imagine, iar lupta de marketing se va inteti pe promotii si pe evenimente. Solidaritatea, prietenia, conectivitatea umana nu lipsesc din nicio campanie. Unele branduri au reusit sa adauge insa ceva in plus.
Complicitate cu masele anonime
La inceputul anului, Ursus a abordat integrarea europeana ca pe o adevarata platforma de comunicare: "Sarbatoreste cu Ursus succesul Romaniei". In acea perioada, mai multi politicieni isi arogau succesul integrarii, ceea ce a creat un curent de opinie impotriva acestora. Ursus a vrut sa fie alaturi de mase, aderand la acest curent, sprijinind aceasta idee cu spotul "Impreuna am adus Europa mai aproape".